Gure eguneroko bizitzaren parte diren material askok ehunka urte behar dituzte deskonposatzeko, eta horregatik badira bigarren bizitza bat emateko konpromisoa hartzen duten enpresak. Erabilerarik gabe dauden pneumatikoen kautxua (NFU) erabiltzeko helburuarekin –1.000 urte behar ditu modu naturalean birziklatzeko– eta ekonomia zirkularreko plan batean inplementatzeko helburuarekin, Tiresoul marka sortu zen, hondakin horiek sartzen dituena. pneumatikoen industria.moda oinetako zolak eginez.
Hasieratik, RMD (Various Materials Recovery) birziklatze-enpresarekin elkarlanean aritu zen, hondakin horien kudeatzaile eta berrerabiltzaile nagusietako bat. Urteetan negozio harreman estua mantendu ostean, RMDk Tiresoul erosi du 2023an. Bi konpainiek gauza bera bilatzen dute: birziklatutako kautxuari bigarren bizitza bat ematea abangoardiako diseinuaren bidez. RMD-k hori egin zuen lehenago Neusus Urban bere gizarte-arroaren bitartez, diseinu arkitektonikoaren arloan zentratua, hiri-altzari iraunkorren garapenarekin.
Pneumatikoen kautxua urtetan erabili zen oinetako zoletarako fabrikazio osagai gisa, baina alde batera utzi zuten. Tiresoul-ek material hau berriro sartzen du merkatuan diseinu berriekin eta errodadura-ereduen aldaketekin, bere materialaren balioa ahalik eta gehien aprobetxatzeko. Kautxuak erresistentzia nabarmena eskaintzen du eguraldi-baldintza txarren eta higaduraren aurrean eta, berrerabiltzen denean, ekarpen iraunkorra du.
Behin merkatu nazionalean finkatuta, Tiresoul-ek atzerrian dauka orain begirada, izan ere, "produktu honen mundu mailako fabrikatzaile bakarra izateak esportaziorako posizio pribilegiatu batean kokatzen gaitu", dio Tiresoul-eko zuzendariak. Presentzia lortu duen merkatuetako bat Estatu Batuak izan dira. Bertan, duela gutxi, harreman komertzialak ezarri ditu bezero berriekin, "produktu mota honetarako potentzial handia duen merkatua" baita.
Orain, Tiresoulek Milango Oinetako Azokan parte hartzeko asmoa du. Bere asmoa nazioarteko merkatuan presentzia nabarmena finkatzea da.