TikTok-ek jario espezifiko berri bat iritsiko dela iragarri du bere sare sozialaren barruan, STEM edukia erakusteko xedea, zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematika biltzen dituen akronimoa, Europako erabiltzaileei zuzenduta. Estrategia hau sare sozialak bere edukiak alor zientifiko eta teknologikoko hezkuntzan eta dibulgazioan hobetzeko eta bideratzeko hartutako konpromisoen barruan kokatzen da, eta iaz Estatu Batuetan egin zuen ekintza berari jarraitzen dio.
TikTok-ek STEM hezkuntza-edukia bultzatzen du Europan. Estatu Batuetan abian jarri zenetik, argitaratutako STEM edukien bideoen kopuru globala 15 milioira iritsi da, konpainiaren datuen arabera.
Horretaz gain, TikTok-ek hainbat elkarterekin hitzarmenak ere egin ditu, kalitate handiko, zehatzak eta garrantzitsuak diren STEM edukiak sustatzeko helburuarekin, plataforma eraldatzeko helburuarekin, erabiltzaileek zientziarekin ezagut dezaten ikaskuntza-espazio batean. teknologia modu entretenigarri eta hezigarrian.
Feed Para Ti-ri dagokionez, erabiltzaileek STEM jarioa hauta dezakete ingelesezko hainbat edukietara sartzeko, zeinak automatikoki itzuli dituen azpitituluak. Bi entitate independentek gainbegiratuko dute, eta STEM arloetan diharduten plataforman sortzaile eta bazkide ezberdinen ekarpena sartuko da, esperimentuak egiten dituzten zientzialarietatik hasi eta espazio-eremutik datozen argitalpenetaraino.
TikTok erabiltzaileen adina kontuan hartu du jario berria sartzerakoan. Adin txikikoek funtzio hau lehenespenez aktibatuta ikusiko dute, baina edukiaren ezarpenen bidez desaktiba dezakete. Horren ordez, 18 urtetik gorakoek STEM edukiaren funtzioa aukeratu ahal izango dute aplikazioaren ezarpen berdinen bidez.