Internet eta belaunaldi ulertzen lagundu du enpresa arrakastatsua eta errentagarria ideia garatzen da, baina ez produktu digital garatzeko, hala ez bada kontrakoa, denek ditu produktu tradizionalak berritzeko aldeko apustua egin bezala, hobe gazte egokituta eta egungo kontsumorako forma.
Era nabarmentzen dute ez ziren beldur, beren lana sortzeko, ez lan-merkatuan duten lanbide edo enpresa ustezko horietako erronka profesional eta pertsonal bat aurkitzea delako.
Gazte ekintzaileak arrakastaz
1. Anna Gurgí Liburuaren sortzailea
Literatura eta inprimatutako liburuak etorkizunik ez duten garai digitaletan ez da egia, eta ez badira Bookish sortzaileak esaten duten. Bookish literatur plataforma bat harpidetza azpian ahalbidetzen hileko book pertsonalizatua, zure interesak, lehentasunak eta industriaren albisteak jaso nahi duzun da.
2. Carlos Pierre. Badi sortzailea
Carlos ikusi zuen argia eta ez zuen zalantzarik aplikazio bat errentan gelakide errazteko eta egokia lagunak solairuan aurkitu ibiltzen.
Badi Espainiako aplikazio onenaren aitortza izan zen 2015ean eta gaur egun, Carlosek 22 laguneko taldea kudeatzen du.
3. Ángela Cabal eta Javier Aracil. Wonderful jaunak sortzaileak
Biek diseinatzaile grafikoak eta ezkontzarako prestakinak dituztenez, ez dute beren gustuak egokitzen dituzten produktuak aurkitu, beraz, beraiek sortzea erabaki zuten.
Bere motibazio esaldi diseinuak nahasi bat eragin sare sozialetan, enpresa berri baten hasiera, ondorioz, ez zen bere jatorrizko asmoa arren.
Wonderful Espainiako marka ezagunenetako bat da, 26 herrialde eta 150 langile dituena.
4. Yaiza Canosa. GOI sortzailea
Yaiza, at 25 urte ditu, eta hiru proiektu ekintzaile ditu atzean, eta bere lan denean ADE ikasten ari zen ideia oso argi izan zuen.
Gaur egun, GOI garraiatzen duen garraio-abiarazlea da, garraio pribatuaren sektore zaila bihurtu duena.
5. Iñaki Soriano, Pablo Sánchez, Alejandro eta David Moreno. Hawkers-eko sortzaileak.
On-line salmentan oso ondo ezagutzen zuten, beste konpainia batzuen ecommerce orriak sortzeko eskainitakoak baitira eta lehendik dagoen produktua hobetzeaz gain, online erosteko errazagoa da.
Hawkers-en betaurrekoak sortu zirenetik, Facebook-en publizitatearen eta beren kanpainen virality esker aparra hazi zen enpresa.
Gaur egun, beren produktuak sustatzeko eragile garrantzitsuak dira eta denda fisikoak irekitzen hasi dira.
Badakizu, zure ideietan sinesten eta ekintzailetza sustatzen duzula. Horrela egin dute eta euren eskola onena izan da.