TikToken interfaze soilak sare soziala katapultatu du, aurrekaririk gabeko arrakasta lortzeraino. Logikoa denez, lehiakideak beren alternatibak abiarazten ari dira, Instagramekin gertatzen den bezala, Reels abiarazi baitu bideo laburretarako, TikTokekoak modu argian kopiatzen dituztenak.
Baina Snapchat beste bide batetik doa eta TikTok bezalako edukia kopiatzera behartuta dago. Bere interpretazioa "Spotlight" da, sare sozial berria, bideo laburrei dagokienez zer esan izango duena ezbairik gabe.
Ezaugarri berri hau Snap-en sare sozialera iristearekin batera, istorioen sortzaileek diru-injekzio ona jasoko dute. Snapchatek bere iragarkian azaldu duenez, egunero milioi bat dolar baino gehiago banatuko du edukien sortzaileen artean, beren bideo laburrekin hedapen handiagoa lortzen dutenen artean, noski. Iragarki honekin batera, Snapchatek eduki-gida bat argitaratu du, 16 urtetik gorakoentzat bakarrik.
Une honetan funtzionalitate hau hainbat herrialdetara iristen ari da, hala nola AEBetara, Kanadara, Australiara, Zeelanda Berrira, Erresuma Batura, Irlandara, Norvegiara, Suediara, Danimarkara, Alemaniara eta Frantziara. Beraz, oraingoz Espainian itxaron beharko da.
Horren barruan, TikTok-en alternatiba bihurtzea helburu duen mugimendua da, Snap-etik beste sare sozial honetatik bereiztea nahi dute, ikusmenean oinarrituta. Hori dela eta, ez dago edukiari buruzko iruzkinik egiteko edo ikusizko eduki laburreko sortzaileei mezuak bidaltzeko aukerarik.
Azken egunotan ikusi dugu nola Fleets Twitterren merkaturatzeak benetako kaosa eragin duen hauen sortzaileei egindako iruzkin eta erantzunekin, guztiak zuzenean sortzaileei bidali baitizkiete.
Snapchat-en algoritmoek sare sozialera igotako bideoak berrikusiko dituzte eduki bortitza izan dezaketen edo sare sozialak gehitu dituen joko arauen arabera egokiak ez direnei betoa jartzeko. Oraingoz Espainian itxaron beharko da, baina sare sozialak partekatutako irudietan ikusten den bezala, orain ikono berri bat izango dugu pantailaren behealdean bideo labur horietara sarbidea izateko.
Erabiltzeko modua TikTok-en antzekoa izango da, hatz bat irristatuz bideo batetik bestera mugitzeko aukera ematen duen interfaze sinple batekin. Logikoki Snapchat alternatiba on gisa merkatuan kokatzen saiatzen ari da, eta beti bezala, iragazkiak eta errealitate areagotuak ematen duten balio erantsiarekin, beti erakutsi duena eta lehiakideen aurretik egon dena.
Zalantzarik gabe, diruaren pizgarriak desberdintasunak izan ditzake, edukia sortzen duten jende gehiago egon dadin, nahiz eta diruari dagokionez, ziur aski, etorkizunean are gehiago eskaintzen duten beste batzuk egongo dira.
Denek nahi dute Tik Tok bezalakoa izan. Modako sare soziala da eta bere arerioek badakite. Aurtengo uztailean ikusi genuen Google-k Shop-loop erosketetarako merkaturatu zuela edo abuztuan Instagram-ek bere Reels abiarazi zuen.