Hitz egin dezagun Europaz

Parte-hartze handiagoa Erasmus+-en

Urtarrilaren 28an, Europako Batzordeak urteroko Erasmus+ 2018 txostena argitaratu zuen. Pertsona eta erakundeek diruz lagundutako proiektu kopuru handiagoan parte-hartze handiagoa islatzen du, eta horrek erakusten du Erasmus+ programa gero eta inklusiboagoa eta nazioartekoagoa dela (mundu osoko 153 herrialde elkartuekin).

Erasmus+ Europar Batasunaren lorpen handienetako bat izaten jarraitzen du, Europako balioak sustatuz, gizarteratzea eta kulturarteko ulermena, ekintzailetza eta talde-espiritua bultzatuz, atzerritar jatorri desberdinetako pertsonei eta erakunde gehienei ateak irekiz. Azken 30 urteetan 10 milioi lagunek parte hartu dute Erasmus+ programan edo bere aurrekoetan.

Datuak Europako mailan

2018an, EBk 2.800 milioi euro inbertitu zituen programan, % 10,3ko hazkundea suposatzen du 2017aren aldean. Horrela, Erasmus+ EBko gazteentzako % 3,7ko laguntza zuzentzen ari da, programaren helburua 2014 eta 2020 bitartean.

2018an 95.000 erakundek 23.500 proiektutan parte hartu zuten Europako mailan. Zentzu horretan, programak aukera eman du 853.000 pertsona baino gehiago, besteak beste, gazteak, ikasleak, prestatzaileak, irakasleak eta prestatzaileak, 2017/2018 ikasturtean atzerrian ikasteko, boluntario-tzak egiteko, prestakuntzarako edo irakasteko aldi bat burutzeko.

Europako rankingean, Espainiak lehen postua betetzen jarraitzen du Erasmus+ Goi Mailako Ikasleen harreran 51.321 mugikortasunekin (atzean doaz Alemania, 34.539; Erresuma Batua, 31.877; Frantzia, 29.833 edo Italia, 27.945). 2001etik etenik gabe jarraitzen du, eta hirugarren postua du Erasmus+ Goi Mailako Ikasleei 40.226 mugikortasun dituzten ikasleen bidalketan (Frantziaren atzean, 47.811 eta Alemania, 42.398). Parte hartzen duten guztien ahaleginak eta dedikazioak programaren espiritua Espainian partekatzea ahalbidetzen du.

Mugikortasun proiektuetan Europa mailako datu gehiago ikusten badira, Goi Mailako Hezkuntzan, Europan mugikortasunerako 340.100 ikaslek eta 69.700 irakaslek eta langileek parte hartu dute mugikortasunetan, eta 46.000 ikaslek gainerako mundu osoko mugikortasunekin; Lanbide Heziketan, ikasleen eta irakaskuntza eta prestakuntzako langileen 170.000 mugikortasun baino gehiago egin ziren Europan; Eskola Hezkuntzan, ia 16.000 hezkuntza zentro konektatu ziren Europarekin, 140.000 ikasle baino gehiago eskola truketan eta 37.000 irakasle eta langileren mugikortasuna baino gehiago; eta Helduen Hezkuntzan, irakasleen mugikortasuneko parte hartzea % 40 igo da, 8.467 parte-hartzaile izan baitute.

Europako rankingean, Espainiak lehen postua betetzen jarraitzen du Erasmus+ Goi Mailako Ikasleen harreran 51.321 mugikortasunekin (atzean doaz Alemania, 34.539; Erresuma Batua, 31.877; Frantzia, 29.833 edo Italia, 27.945). 2001etik etenik gabe jarraitzen du, eta hirugarren postua du Erasmus+ Goi Mailako Ikasleei 40.226 mugikortasun dituzten ikasleen bidalketan (Frantziaren atzean, 47.811 eta Alemania, 42.398). Parte hartzen duten guztien ahaleginak eta dedikazioak programaren espiritua Espainian partekatzea ahalbidetzen du.

2018an zehar, Espainiak 203,7 milioi euro jaso zituen aurrekontuan, bai pertsonen mugikortasunerako ikasteko helburuetarako eta bai hezkuntza eta prestakuntzaren arloetan lankidetza proiektuetarako. Kopuru horretan, Espainiako Gobernuak 30 milioi euroko zenbateko osoa biltzen du.

Multimedia

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".

Ikaskuntza-emaitzak egiaztatzea blockchain teknologia disruptiboaren bidez

blockchainandramari
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.