Orange, metabertsoan denda duen lehen operadore espainiarra
Orangek denda bat ireki zuen metabertsoan eta horrela mundu birtual berri honetan espazio komertziala irekitzen duen Espainiako telekomunikazioen merkatuan lehen enpresa bihurtu zen. Metarekin ere akordio bat lortu zuen Meta Quest 2 errealitate birtualeko gailuen zorroan sartzeko.
Metabertsoko Orange dendak Oppo, Honor, Huawei, Samsung, Xiaomi edo Google bezalako marken produktuak bistaratzen ditu, baita Meta, bezeroak 3D ikuspegian manipulatu ditzakeenak, demoak, promozioak eta online dendan sartuz.
Bezeroek denda barruko saltzaile batek laguntzeko aukera izango dute, avatar moduan, eta horrek Orange produktu eta zerbitzuei buruzko aholkuak emango ditu. Esperientzia berri bat da, bezeroen elkarrekintzarako gaitasunak maila altuago batera eramaten dituena, Metabertsoaren ikuspegia mundu fisikoaren aukerak errepikatzen dituen ingurune birtual bat izatera hurbilduz.
Metabertsoan denda berrira sartzen diren bezeroek erostea erabakitzen duten produktu eta zerbitzuen prezioan deskontu erakargarriak aurkituko dituzte denda fisikoan. Prozesua oso erraza da: zure posta elektronikoarekin erregistratuz gero, erosketa egiterakoan kode trukagarria jasoko duzu.
Mundu birtualean murgiltze hori eta denbora errealean elkarrekintzan aritzeko gaitasuna posible da Orangek hurrengo belaunaldiko sareak zabaltzeko duen konpromisoari esker, hala nola bere 5G sarea edo Infinity zuntza (XGSPON bidez), 10 Gbps-ra irits daitekeena. Konpainiak urteko diru-sarreren % 20 inbertitzen du bere bezeroen beharren bilakaerari erantzuteko, zerbitzu eta eduki berrietan gauzatzen baitira.
Diego Martinez, Orange Egoitzako Negozio Unitateko zuzendariaren esanetan, “gure denda metabertsoan inauguratu zenean, ingurune honetan enpresa aitzindari bihurtu ginen, berrikuntzaren eta eraldaketa digitalaren aldeko apustua sakonduz eta, garrantzitsuagoa dena, hobetuz. Horrela, enpresarekin beste harreman-puntu bat dute".
Orange denda metabertsoan, beraz, aitzindaria izan den beste berrikuntzekin bat egiten du, hala nola WhatsApp zerbitzua, edo hurbiltasun-proposamenekin, hala nola Dendako Bezeroentzako Laguntza zerbitzua, 144 denda baino gehiagotan presentziazko zerbitzua eskaintzen duena, non langile espezializatuak edozein zalantza, komertziala edo teknikoa ebazten du.