1 Formulako taldearen atzean dagoen enpresak debuta egin du scooter elektrikoetan, bere eserleku bakarreko esentzia jasotzen duen ibilgailu batekin. Scooter arina eta azkarra, zalantzarik gabe oharkabean pasako ez den diseinuarekin.
Patinete elektrikoak hiri askotako hiritarren mugikortasunerako ibilgailu hobetsi bihurtu dira. Ibilgailu tradizionalak baino arinagoak, garbiagoak eta mantentze merkeagokoak dira, eta zergatik ez, batzuetan horiek baino dibertigarriagoak ere bai. Eta batez ere garai guztietako 1 Formulako talde mitikoenetako batean inspiratuta dagoen scooter bati buruz ari bagara, eta hori beti da aldarrikapen ona. Oraingo honetan, aurkeztu berri den McLaren 1 Series berriari buruz hitz egingo dugu, eta diseinu berritzaile eta arinaz gain, bere jarraitzaileen gozamenerako ezaugarriez ere bai.
Txapelketa altuko scooter bat
Horrela defini genitzake kaleratu berri diren modelo berri hauek, LAVOIE markarekin, zeina McLarenen baitan scooter hauek fabrikatzeaz arduratzen dena. Ezaugarri harrigarri batzuk dituzte. Oso pisu arina denez, 16,5 kilo besterik ez, eta hori oso arina da egiten den magnesioari esker. Beraz, hemen dugu dagoeneko lehiaketako ibilgailuak bereizten dituen ezaugarri horietako bat. Toleste-sistema berezia da, eta bere tamaina murrizteko aukera ematen du begien keinu batean eta esfortzu minimoarekin.
50 km-ko autonomia duen scooter elektrikoa da, eta hori ez da txarra hainbat egunetan hirian zehar bidaiatuz gozatu ahal izateko. Ohi bezala, abiadura 25 km/o-ra mugatzen du legeak. Bateria bi ordutan kargatu daiteke, eta beste modelo batzuetan ikusi dugunez, KERS sistemaren balaztatzeari esker kargatu daiteke. Horrez gain, gidatzeko alderdi hori asko hobetzen duten diskoak erabiltzen ditu. Gainerakoan, scooter honen itxurak lehia handia du eta LED argiztapen deigarriena du, eta batez ere eraginkorra.
Beste modu batean izan ez litzakeen bezala, haririk gabeko konektibitatea du, eta horri esker scooter-ak gure mugikorrera konektatzeko aukera ematen digu, eta, beraz, horren xehetasun guztiak kontrolatu eta begiratu batean bateria-mailak eta gidatzeko ezarpenak ezagutzeko. Horretan eroso mugitu ahal izateko plataforma zabal samarra duen scooter bat, eta inbidia gutxi duen eskulekua duena, adibidez, moto batena, nahiko zabala eta ukitu oso antzekoa duena, aldi berean. Ukitu kirol samarra ematen du.
Momentuz, scooter berri hau bakarrik iragarri da, eta ez dakigu beste ezer bere prezioaz, nahiz eta datozen egun eta asteei adi egon behar dugun bere erabilgarritasunari buruzko xehetasun guztiak ezagutzeko. Imajinatzen dugu ez dela scooter merkea izango, kontrakoa baizik. Berari buruzko berri gehiagori adi egongo gara.