Orain ekin beharra dago gauzak okerrera egin ez dezaten, egokitu ezin garen klima-aldaketez osatutako itzulerarik gabeko espiral batean sar ez gaitezen. Izan ere, planetari ez baitzaio deus pasatuko, gizadia baino gehiago iraungo baitu. Arazoa da, neurririk ez badugu gure bizibidea izango dela, bizitza-baldintza optimoak izango direla desagertuko direnak. Bada, gure hondar-alea jar dezakegu egunero, planetan uzten dugun aztarnan eragin dezaketen erabakiak hartuz. Kasu honetan, aipatu aztarna ahalik eta gehien murriztea.
Google Maps aplikazioak funtzio desberdinak iragarri ditu orain, gutxien kutsatuko duen mugitzeko modua erraz jakiteko helburuarekin. Eta aukera berri bati esker, ibilbide berri bat ikusteko aukera izango dugu oso laster. Orain egiten dugunean, aplikazioak eskaintzen dizkigun alternatiba desberdinak ikusten ditugu: ibilbiderik azkarrena, motzena, bidesaririk ez duena, seguruena dena eskaintzen dizkigu aplikazioak, aukeran. Bada, aukera horri gutxien kutsatzen duen ibilbidea gehituko zaio orain, jasangarriagoak izaten asko lagunduko digun aukera, ezbairik gabea.
Funtsean, ibilbidea antolatzen ari garenean, iradokizun berri bat ikusiko dugu, bide horietatik zein den eraginkorrena energia aldetik, eta, beraz, planetarako osasuntsuena ere esango diguna. Oinarrian, ibilbide azkarragoa izango da, denbora eta kilometro gutxiago emango dizkigu eta, beraz, oinatz txikiagoa utziko dugu planetan. Ibilbide hau hosto berdearen ikono batez bereiztuko da, eta horrek adierazten digu ibilbide hau eskuragarri dauden guztien artean jasangarriena dela. Beraz, beste aukera bat izango dugu ibilbide bat aukeratzerakoan, eta horretan konfiantza izanda, errazagoa izango da planetarekin jasangarriak izatea.
Google-k ere iragarri du nabigatzaile berri bat, gure bizikleta-bideetan erabiltzeko. Funtsean, oinarrizko nabigatzaile bat izango da, pantaila etengabe piztuta eduki behar gabe. Gainera, jakinarazpen-barran bakarrik emango dira seinaleak, jakinarazpen iraunkor batekin. Horrek saihesten digu pedalei egiten ari garenean errepideari kasurik ez egitea. Horrela, Google Maps-ek, bizikleta-ibilbide bat sortzen dugunean, erabiltzen duen modu lehenetsia izango da, nahiz eta aldaketak atzera botatzeko aukera izango dugun eta nabigatzaile klasikoa berriro erabiltzeko aukera izango dugun, non bira emateko jarraibideekin.
Nabigatzaile honen sorrerak badu arrazoi bat. Azken urtean, Maps-en bizikletako jarraibideen erabilera % 98ra arte hazi da mundu osoko hirietan, argi utziz jendeak bi gurpileko garraioa aukeratzen duela. Txirrindulari askori entzun zaie ez dutela nabigazioan sartu nahi bizikletan ari direnean, telefonoa ibilaldiaren zati gehienean gordeta baitago. Bizikletaz ibiltzea errazagoa izan dadin, nabigazio arina izeneko funtzio bat aurkeztu du Google-k.
Lite nabigazioarekin, txirrindulariek beren ibilbideari buruzko xehetasun garrantzitsuak azkar ikus ditzakete, pantaila piztuta eduki beharrik gabe edo txandaka nabigazioan sartu beharrik gabe. Begiratu batean, bidaiaren bilakaeraren jarraipena egin daiteke, eguneraketa denbora errealean ikusi eta baita ibilbidearen kota ere ezagutu, arreta jarri behar den tokian egon dadin, errepidean.
Aldaketak Estatu Batuetara iritsiko dira lehenik, eta 2022 hasieran Europara.