Modelo guztiz elektrikoa da, helburua nagusia Alemaniako Premium marka nagusien produktuak gertutik markatzea duena (horien artean, BMW iX3 ezaguna). Horretarako, Hyundai Motor Taldearen E-GMP arkitekturan oinarritzen da. Asiako konglomeratuaren beste modelo batzuek ere erabiltzen dutena, Hyundai Ioniq 5 eta Kia EV6 modeloak adibidez, nahiz eta bere momentuan estetika guztiz ezberdina hartzen duen.
Iraganean esan zen Genesisek maila estetiko baten aldeko apustua egin zuela, 'Clamshell Hood' izenez ezagutzen dutenaren alde ahin zuzen ere, kapota eta aurrealdeko kolpe-leungailua biltzen dituen pieza bakarra eta aurrealdeko irudi ultra-aerodinamiko hori izatea ahalbidetzen duena, diseinu ausarta duena eta bateriaren tenperatura beti tarte optimoan mugitzen dela ziurtatzen duena. Led teknologiako optikak ere dinamismo sentsazio hori areagotzen du.
Atal mekanikoan, E-GMP plataformak, beraz, 800 V-ko arkitektura erabiltzea ahalbidetzen du eta 350 kW arteko potentzia erabiltzeko aukera ematen du, karga ultra-azkarrerako. Kasu honetan, Genesis GV60 77,4 kWh-ko ahalmeneko bateria batekin lotuko da, eta 18 minututan kargatu ahal izango da % 10etik 80ra, birkarga gehieneko moduan.
Motorren konfigurazioei eta potentziari dagokionez, GV60rako sarbidea atzeko ardatzean kokatutako motor bakarra duen modelo batek markatuko du, 226 CV (168 kW) inguruko potentzia, 350 Nm-ko maximoa eta 451 kilometroko autonomia bermatzen dituena. Motor bikoitzeko eta lau gurpileko trakzioarekin beste bi aukera egongo dira, horietako lehenengoak, 314 CV eta 605 Nm, aurreko urratsa ematen dio "Performance" aukerari, 429 CV (320 kW) dituena.
Errendimendu handiko aukerak 0 eta 100 km/h-ko abiadura 4 segundotan egiteko aukera ematen du 10 segundotan gehienezko potentzia ematen digun 'Boost' moduko bati esker, 483 hp eta 700 Nm emateko. Funtzionalitate exotikoen eta tramankulu teknologikoen zaleentzat, Genesisek hainbat sorpresa ditu gordeta, besteak beste, noraeza modua, atzealdea askoz errazago iradokitzea ahalbidetuko duena, ezkutuan dagoen aurpegia ezagutzeko kamera bat sartzeaz gain, ibilgailua giltza beharrik gabe irekitzeko aukera emango diguna. Barruan, hatz-markak ezagutzeko sistema batek gauza bera egiteko aukera emango digu autoa martxan jartzeko.
Genesisek, Hyundairen premium markak, bere lehen auto elektrikoa aurkeztu du, Koreako enpresarentzat bereziki fabrikatutako lehen auto elektrikoa: Genesis GV60 izeneko coupé eta premium SUV bat. Tesla Model Y eta Audi Q4 e-tron bezalako ibilgailuei aurre egiten saiatuko den gamako modelorik txikiena izango da.
Bere abiapuntua E-GMP elektrikorako plataforma espezifikoa da, Hyundai Ioniq 5 eta KIA EV6-k erabiltzen duten bera. Maila estetikoan, agerikoa da Genesis bat dela, Koreako enpresaren zenbait elementu bereizgarri batzen baititu, hala nola, 'Clamshell Hood', kapota eta aurrealdeko kolpe-leungailua biltzen dituen pieza bakarra. Hor nabarmentzen da ertz-parrillarik eza, beheko parrila batek ordezkatuta. Aurrealdeko argi multzoak, berriz, 'Two Line' diseinuaren aldeko apustua egiten duten bi LED zerrenda mehetan banatuta daude.
Atzeko bidean teilatu-lerro kurbatua nabarmentzen duen profil bat aurkituko dugu, coupé izaera ematen diona. Lerro garbiak alde batean, non heldulekuak karrozerian integratuta dauden eta atzerako ispiluak bereizmen handiko kamerarekin ordezka daitezkeen. Bestetik, haizetakotik C zutaberaino doan kromo-lerro batek atzealderantz gidatzen gaitu.