trainingWorld

Ekintzailetza, garapen pertsonala, konexioa eta berrikuntza soziala: U.Lab 2024

Abian da U.Lab ikastaroaren 10. Edizioa, ekintzailetza, garapen pertsonala, konexio eta berrikuntza soziala landuko dituen prozesua.

U.Laben taldean lan egingo dute proiektu berriak garatzeko, ekimenak sustatzeko eta parte hartzaileen arteko inspirazioa eta sorkuntza partekatua pizteko.

Formakuntza irailaren 25ean hasi zen aureez aurreko modun, Impact Hub Donostian (Tabakaleran), sorturiko ikasketa eta praktika-komunitatean. Doako ikastaroa da eta gainera, online formakuntzarekin osatzeko aukera izango da.

Ikasketa eta praktika-komunitate honek bi sesio mota izango ditu: alde batetik, ikasketa aktiborako saioak izango ditu, egutegiak adierazten dituen asteazkenetan (ikus egutegia), 17:00etatik 19:00etara; eta bestetik alde batetik, laborategi eta praktika-saioakeskainiko dira, parte hartzaileek ikasitakoak lehen pertsonan ezagutzeko eta esperimentatzeko aukera izan dezaten.

Ez galdu eraldaketa pertsonal eta profesionala bizitzeko aukera hau. Irailaren 18an aurkezpen online saio bat izan zen eta irailaren 25ean ikastaroari hasiera eman zitzaion Impact Hub Donostian.

 

Zer da?

U Teoria Otto Scharmer-ek garatu zuen Massachusetts Institute of Technology (MIT) zentroan. Teoria honek jakinahiarekin, gupidarekin eta adorearekin dugun konexioa sustatzen duen prozesuan barneratzen gaitu. Helburua, alde batetik, taldeetan, erakundeetan eta gizarte osoan dauden arazoetan sakontzea da eta, bestetik, norberak arazo horiek konpontzeko dituen gaitasun eta zaletasunetan sakontzea.

2015etik, urtero irailetik abendura, Bostoneko Presencing Institutezentroak online kurtsoa eskaintzen du: U.Lab: Leading From the Emerging Future. Sorreratik, Impact Hub Donostiak ikastaro honekin osatzen du U.Lab ikasketa eta praktika laborategia.

Gainera, Impact Hub Donostiak U Kaxa sortu eta partekatu du, lanerako kit hezitzaile eta praktikoa, U teoriaren ibilbidea garatzeko askotariko baliabide erabilgarriekin. Ezagutu U Kaxa eta deskargatu baliabideak hemen.

 

Otto Scharmer

Otto Scharmer, Theory U-ren egilea eta Leading from the Emerging Future: From Ego-system to Eco-system Economies-en egilekidea, ekintza-ikertzailea da, ikaskuntzan eta lidergoan berrikuntzak sortzen dituena, klase eta programen bidez eskaintzen dituena. MIT, MITx u-lab, Presencing Institute, u-school for Transformation eta mundu osoko enpresa, gobernu eta gizarte zibileko erakundeekin egindako esku-hartzeen bidez.

Otto Scharmer-ek, MITeko irakasle senior eta Presencing Institute-ko presidente sortzaileak, azken 20 urteak eman ditu liderrei sektoreen arteko sistemen eraldaketan laguntzen.

'Theory U' eta 'Presence' liburu salduenen bidez (azken hau Peter Senge eta beste batzuekin batera idatzia), Ottok "presencing" kontzeptu berritzailea sartu zuen (etorkizun emergentetik ikastea). 'Leading from the Emerging Future' ere idatzi zuen, gure ekonomia egozentrikotik ekozentrikora eraldatzeko zortzi akupuntura puntu zehazten dituena. Bere azken liburuak 'The Essentials of Theory U' (2018) kontzientzian oinarritutako sistemen aldaketaren oinarrizko printzipioak eta aplikazioak laburbiltzen ditu.

MITx-eko u-lab-en fundatzailekide izan zen, aldaketa eraldatzaileen ekosistema global bizia aktibatu duena, 186 herrialdetako 250.000 erabiltzaile baino gehiagorekin. Lankideekin elkarlanean, NBEko agentzientzako ekintza globalak ikasteko laborategiak eta 26 herrialdetako NBEko herrialdeetako taldeentzako SDG lidergo laborategiak sortu zituen, larrialdiko krisi humanitarioei aurre egiteko sektore arteko ekimenak lagunduz.

Otto Hamburgotik gertu jaio eta hazi zen, Alemanian. Ottok bere familiaren baserrian izandako lehen esperientziak sakonki moldatu zuten bere ikuspegia. Bere aitarengandik, nekazaritza birsortzailearen aitzindaria zena, Ottok nekazaritza ekologikoan lurzoruaren ezinbesteko kalitatearen garrantziaz jabetu zen, eta horrek gizarte-eremuei buruz hausnarketa bultzatu zuen eraldaketa ikusgaiak sortzen diren oinarrizko baldintza gisa. Lurzorua zaintzen duen nekazari on baten antzera, Ottok uste du arduradun arduratsuek diharduten gizarte-eremua zaindu behar dutela. Azpimarratzen du gure sistema eragile ekonomikoak erauzketatik birsortzailera pasatzeko lidergoaren laguntza egituretan berrikuntzak behar direla pentsamoldea egotik ekologira aldatzeko. Azpiegitura hori eraikitzea da Eraldaketarako u-eskolaren helburua.

Ottok Alemaniako Witten/Herdecke Unibertsitatean ekonomian diploma eta doktoretza lortu zituen. 2030 Agendarako Nazio Batuen Ikaskuntzarako Aholku Kontseiluko, Erromako Klubeko eta Etorkizunerako Munduko Kontseiluko kide da. Irakaskuntzaren Bikaintasunaren MIT Jamieson Saria eta Ikaskuntza Korporatiboko Leonardo Europako Saria irabazi ditu. 2021ean, Elevating Humanity Saria jaso zuen Organizational Development Network-en eskutik.

 

Eraldaketarako U-eskola

U-school gaitasunak garatzeko eta ekintza-ikerkuntzarako plataforma global bat da, eta programak, ziurtagiriak, espazioak edukitzea eta berrikuntza laborategiak eskaintzen ditu U Teoria eta Arte Sozialak erabiliz, gizabanakoen eta kolektiboen aldaketa egotik ekosistema-kontzientziara aktibatzeko, sendatzeko. eta norberaren, gizartearen eta planetaren birsorkuntza.

"Munduan benetako aldaketa sortzeko, jarduten dugun tokitik barruko lekua aldatu behar dugu, ez bakarrik pertsona gisa, baita gure ekintza kolektiboetan ere, talde gisa, erakunde gisa eta sistema handiago gisa".

Multimedia

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".

Ikaskuntza-emaitzak egiaztatzea blockchain teknologia disruptiboaren bidez

blockchainandramari
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.