Aurtengo urtarrilean aurkeztu zen Las Vegasko Consumer Electronics Show azokan eta, azkenean, haren zifrak jakitera eman ziren, ikusgarriak: 200 CV, 200 Nm-ko motorra eta 320 km-ko autonomia.
Informazio gehiago: 0 km/h 95 km/h-rako azelerazioa 3 segundo baino gutxiagotan egin du, karga osoa 3 ordukoa da, eta prezioa gasolinako kirol-moto batena da: 20.000 €, 23.600 dolar inguru.
Ekoizpen-lerroko lehen 25 modeloek Brembo Stylema balaztak, Ohlins esekidurak eta karbono zuntzezko alde bakarreko swing beso bat izango dituzte eta edizio mugatuetan salduko dira.
Posizioa aldatzeko sistema oso bestelakoa den batekin dator, CoPilot, BlackBerry-k (telefono mugikorrak egiten dituen enpresa berak) kamera eta sentsoreekin konbinatutako aplikazio bat erabiltzen duena, motoaren ingurunean dauden beste ibilgailuen abiadura eta norabidea hautemateko. Hori guztia IMU batek prozesatzen du mehatxuak aurreikusteko eta gidariari LEDen, bibrazioen edo atzera begirako ispilu digital baten bidez ohartarazteko.
Gainera, gidariak abisu baten aurrean erreakzionatzen duen bakoitzean, balaztatuz edo urrunduz, datuak hodeira igortzen dira, sistemak gidariaren estilora ikas dezan eta egokitzeko.
Sistema mota horiek, AWSM (An Accident Warning System for Motorcycles) izenarekin ezagutzen direnak, motozikletentzako arrisku posibleak ohartarazteko sistemak dira, motozikletekin lotutako hautemandako arriskuaz ohartaraziz.
Bere CoPilot bereziarekin, Damonek AWSM hiru maila eskaintzen ditu eskuragarri, aukeran:
Hirugarren maila honek denbora errealean errepidearen egoera eta ingurumenari buruzko informazioa erabiliko ditu gasa, balazta eta bestelako funtzioak doitzeko, motozikleta pilotuaren eta/edo gidariaren trebetasun maila gainditzen duen moduan ez gidatzeko, baita ibilbidearen baldintzak kontuan hartuz.
Sistema aurreratu honek pneumatikoen atxikipena, kurba zehatz baten erradioa edo geldirik dagoen objektu baten aurrean dagoen gelditzeko distantzia sar ditzake.
Sistema mota horietan fidatzen ez direnen aurrean, Damonen ustez, "oharkabetasun emozionalak edo erreakzio irrazionalak kontrolatuta ez daudenez, ordenagailuek gizakiek baino askoz azkarrago erreakzionatzen dute".
"Mundua gidatze autonomorantz aldatzen den heinean -batez ere autoetan-, sistema adimendunak dituzten motozikleta seguruagoen beharra abiadura berean haziko da".