Zertarako balio du?
ChatGPT, Generative Pre-trained Transformer-etik datorren izena, GPT-3.5-en gainean garatu da, aipatu dugun bezala, ikaskuntza gainbegiratua eta indartze-ikaskuntza teknikak erabiliz. Bi kasuetan, hizkuntza eredua trebatzeko eta hobetzeko, txatbot formatzaileak gizakiak izan dira.
Prestakuntza hau bi teknika erabiliz egin da. Lehenengoa, ikaskuntza gainbegiratuari dagokiona, hainbat elkarrizketa hornitu ziren chatbot-aren hizkuntza-ereduan. Guztiak noranzko bikoak ziren, eta ChatGPT trebatzeko eta entrenatzeko arduradunek adimen artifizialarekin erabiltzaile eta laguntzaile rolak betetzen zituzten.
ChatGPT indartze-teknikak erabiliz trebatzeko, trebatzaileek aurreko elkarrizketetatik ereduak sortutako erantzunak erabili zituzten. Hori egin aurretik, giza trebatzaileek beren gain hartu zuten haiek sailkatzea. Sailkapenak finkatuta, 'sari ereduak' deitzen direnak sortu ziren. Horiekin, eredua gehiago doitu zen, eta bertan optimizaziorako hainbat iterazio erabili ziren, hurbileko politika izenez ezagutzen direnak.
ChatGPT ereduak Azuren trebatu ziren, bere sortzaileen, OpenAI, Microsoft esaterako, lankidetzari esker. Emaitza txat-bot bat izan zen, batzuetan "aluzinatu" eta informazio okerra ere bistaratu dezakeen arren, erantzun kaltegarriak eta engainagarriak ahalik eta gutxien mantentzen saiatzen dena. Zure erantzunek hirugarrenen dokumentuetarako estekak eta erreferentziak ere izan ditzakete.
ChatGPT egoera egokia da eta elkarrizketa batean emandako aurreko abisuak gogoratzen ditu. Chatbot-ek erantzun iraingarriekin erantzutea saihesteko, moderazio API baten bidez iragazten dira, sexista edo arrazista izan daitezkeen mezuak baztertzen dituena. Noski, oraingoz 2021etik aurrera duten ezagutza mugatua da, pertsona ospetsu batzuekin gertatzen den gauza bera.
Nola erabil daiteke ChatGPT negozio-prozesuak hobetzeko?
ChatGPT-k izan ditzakeen erabilera kasu anitzen artean, negozio-prozesuen hobekuntza dago. Noski, ezin da horretarako erabili, bere sortzaileen orrialdean baitago. Beraz, oso oinarrizko zereginak bakarrik egin ditzakezu. Hala nola, laburpenak sortzea, hizkuntzari lotutako galdera generikoak erantzutea edo testuak itzultzea. Negozio-prozesuen hobekuntzaren barruan, enpresaren testu propioen sorkuntza optimizatzeko gai da. Marketing kanpainetarako testuetatik hasi eta zure webgunerako edukietara. Hori guztia zantzu batzuetatik abiatuta, noski.
Beste prozesu batzuk hobetzeko beharrezkoa da garapen pertsonalizatuak sortzea kasu askotan ChatGPT APIa erabiliz. Horrela, adimen artifizialarekin hainbat irtenbide sor daitezke neurrira egindako prozesuak optimizatzeko.