Planetfall Triumph Studiosek garatua eta Paradox Interactivek argitaratua, Age of Wonders: Planetfall bideo-jokoa gurean dugu. 4X txanda bideratutako estrategia jokoa da, Age of Wonders seriearen bosgarren atala eta zientzia fikziozko ezarpena du. Microsoft Windows, PlayStation 4 eta Xbox One euskarrietarako dago eskuragarri joan den abuztutik aurrera.
Kataklismo ezezagun batek ekarri zuen Star Union, galaziarteko gizakien gobernua. Fakzioek nagusitasunaren alde borrokatzen dute eta gizateriarentzat etorkizun berri bat eraiki nahi dute; prozesuan, Batasunaren kolapsoaren atzean dagoen misterio kosmikoa desegiten dute.
Jolasak sei fakzio desberdin ditu abiaraztean, eta bakoitzak unitate eta jokatzeko era desberdinak ditu. Adibidez, Amazon-a giza-emakume bat da, dinosauroak erabiltzen dituena euskarri eta arma gisa; bestetik, Kir'ko intsekto antzeko espezieen multzoa da, eta horiek gorputza delitu gisa erabiltzen dute. Jokalariak fakzioetako komandante baten kontrola hartzen du: planeta arakatu, diplomazian aritu, operazio ezkutuak eta espioitza jarduerak babestu eta gerra deklaratu dezakeen buruzagi pertsonalizagarria.
Prozeduraz sortutako munduko mapa sektore desberdinetan banatuta dago. Sektore bakoitzak bi bioma desberdin ditu, non ekoizpena, elikagaia, ikerketa eta energia aprobetxatu daitezkeen. Itxaropen horiek areagotu egin daitezke biometan mugarriak diren egiturak jarriz. Jokalariak hedatzen diren heinean, hiri gehiago kontrolatuko dituzte eta horietako bakoitza banan-banan kudeatu daiteke. Jokalariek mapan baliabideak uka ditzakete ikerketak egiteko eta etsaiak diren kanpalekuak inbaditzeko, teknologia bereganatzeko.
Mapan, jokalariek frakzio neutroak topatuko dituzte, jokalarien frakzioarekin aliatu ahal izateko eta borrokarako laguntza osagarria eskaintzeko. Jolasak "Doomsday tech" aurkezten du, azkenean, suntsipen masiboko armak desblokeatzen dituen trebetasun zuhaitza. Jokalariak itsas flotak eta hegazkinak eraiki ditzake ere, bere frakzioaren botere militarra areagotzeko.
Txandaka oinarritutako lurreko borrokak goitik beherako ikuspegia erabiltzen du. Jokalariak unitate militar eta tropa desberdinak kontrolatzen ditu gudako eremuan duten kokapena gidatuz eta estalkiak har ditzaten, sua irekitzeko eta taktikak erabiltzeko aginduak emanez. Txandaka, unitate bakoitzak hiru ekintza egin ditzake. Jokalariek etsaia "geldiarazi" dezakete, eta horrek eraso bereziak eten eta ekintza puntu bat galtzea eragiten du. Mekanika berri bat sartzen da eta bertan jaurtitako planoek kalte erdiak sortuko dituzte. Unitate militarrak mod eta ekipamendu ezberdinekin berritu daitezke, borrokarako eraginkortasuna areagotzeko.
Garapena
Jokoa Triumph Studios-ek garatu du eta Paradox Interactive-ek argitaratu du, estudioa eskuratu zuena 2017an. 2015aren erdialdean hasitako jokoaren garapena da, Age of Wonders serieko fantasia ezarrita utzi zuen zientzia-fikziorako. Izan ere, taldeak gai eta ideia berriekin esperimentatu nahi izan zuen. Hedatutako diplomazia Paradox Development Studios-en estrategia joko handietan inspiratu zen. Gerrako zonaldeak konplexuagoak ziren bertikalagoak eta suntsitzaileak zirelako Wonders III.aren Aroarekin konparatuz.
Taldeak Age of Wonders III-ren iritzia baloratu du eta hainbat hobekuntza egin ditu, hala nola sistema ekonomikoaren konplexutasuna areagotzea jokatzeko jokalari gehiago sartzeko aukera eskainiz.
Taldea ere saiatu zen fakzio bakoitza bereziagoa egiten, jokatzeko abantaila eta ezaugarri desberdinak emanez.