2025. urtean Norvegian ibilgailu berriak elektrizitateak izan beharko lukete, 2040. urterako aireko trafiko arau guztietara hedatuko den neurria, karbonoaren neutraltasuna herrialdean egiten duen trantsizioaren baitan. 2030. urtera arte murriztea proposatu du Emisioen% 40 eta karbono neutrala 2050. urtean.
Norvegia munduko per capita elektrikoen kopuru handiena duen herrialdea da. 2017an, ibilgailu berrien% 21 elektrikoak izan ziren eta eredu hibridoak gehitzen baditugu, azken urtean herrialdean saldutako autoak% 52 elektrikoak edo hibridoak ziren. Beraz, lehen aldiz, Eskandinaviako herrialdeak ehuneko 50 baino gutxiago ditu erregai fosilen merkatuan.
Bere estrategia energetikoari esker, Eskandinaviako herrialdeak eredu elektriko iraunkorrerako bilakaera abangoardista du. Espainian Norvegiako Merkataritza eta Turismo Bulegoaren arabera, garraioek eskatzen duten energia-bolumena herrialdeko guztizko kontsumoaren hiruhilekoaren kontuetan oinarritzen da, eta horregatik elektrifikazioa guztiz bideragarria dela uste dute.
Norvegian ibilgailu elektrikoen gidarien abantailak
Guztiz arrakastatsua izan den gakoetako bat herritarrei emandako laguntzako plana da: zerga ia guztietako auto elektrikoen salbuespena, hala nola doako edo diruz lagundutako aparkalekuak, kargen puntu sistema eta autobideen erabilera onurak ematea. , ferryak eta tunelak.
Norvegiako mugikortasun elektrifikazioa lurraren eta aireko garraioaren eragina izango du. 2025. urtean automobil, hiriko autobus eta argi-furgoneta guztiek zero isuri izango dituzte. Trenbide garraioari begiratuz gero,% 78k elektrifikatua dagoenez, jakingo dugu. Bestalde, 2040. urterako aire-zirkulazio elektrikoa behar da.