socialWorld

Zer da merkataritza soziala?

Gaur egun, 5.000 milioi pertsonak baino gehiagok erabiltzen dituzte sare sozialak mundu osoan. 2028rako, kopuru hori 6.000 milioitik gorakoa izatea espero da. Sare sozialen erabileraren hazkunde lehergarria ikusita, sare sozialetako plataformek gero eta erraztu egin dute merkataritza soziala («salmenta soziala» ere ezagutzen dena), erabiltzaileek aplikazioen eta sare sozialen plataformen bidez zuzenean eros ditzaten.

Merkataritza sozialaren merkatua 492.000 milioi dolar baino gehiagokoa zen 2021ean eta nabarmen haziko dela espero da. 2026rako, 2,9 bilioi dolar irits liteke. Hazkunde bizkor honen eragileetako batzuk telefono adimendunen erabilera zabala, sare sozialen erosketa eginbideen hobekuntza eta sare sozialak erabiltzen dituzten pertsonen kopurua gero eta handiagoa da.

Ikuspegi hau ospea hazi da interaktibitateagatik eta sare sozialek markak kontsumitzaileekin modu pertsonalago eta zuzenago batean konektatzeko duten gaitasunagatik.

 

  • Gizarte merkataritzaren ezaugarriak:
  1. Plataformaren integrazioa: Markek Facebook, Instagram, Pinterest eta TikTok bezalako plataformak erabiltzen dituzte produktuak sustatzeko eta saltzeko.
  2. Edukia bisuala: irudi eta bideo erakargarriak erabiltzea ezinbestekoa da kontsumitzaileen arreta bereganatzeko.
  3. Interakzioa eta konpromisoa: Erabiltzaileek markekin elkarreragin dezakete iruzkinen, partekatzeen eta atseginen bidez, komunitate aktibo bat sustatuz.
  4. Gomendioak eta iritziak: beste erabiltzaileen iritziek erosketa erabakietan eragiten dute, kontsumitzaileak euren kontaktuen gomendioetan konfiantza baitute.
  5. Erosteko erraztasuna: Plataformek erabiltzaileek sare sozialetik irten gabe erosketak egiteko aukera ematen dute, askotan klik bakar batekin.

 

  • Merkataritza sozialaren onurak:
  1. Hedatutako irismena: Markak publiko zabalago batera irits daitezke sare sozialen bidez.
  2. Esperientzia pertsonalizatua: Iragarkiak eta gomendioak erabiltzailearen interes eta jokabideetara egokitu daitezke.
  3. Bezeroaren leialtasuna: Etengabeko elkarrekintzak marken eta kontsumitzaileen artean harreman sendoagoak sortzen lagun dezake.

 

  • Merkataritza sozialaren erronkak:
  1. Lehia bizia: marka asko arreta lortzeko lehian daudenez, nabarmentzea zaila izan daiteke.
  2. Algoritmoen aldaketak: plataforma-politiken aldaketek argitalpenen ikusgarritasunean eragina izan dezakete.
  3. Segurtasuna eta pribatutasuna: datuen segurtasunari eta erabiltzailearen pribatutasunari buruzko kezka gero eta garrantzitsuagoa da.

Marketin eta salmentarako negozio aukera erraldoi hau ikusita, merkataritza soziala marketing digitalaren funtsezko osagaia da gaur egun. Enpresek eta ekintzaileek sare sozialak aprobetxa ditzakete beren produktuak eta zerbitzuak iragartzeko, bezeroekin denbora errealean harremanetan jartzeko eta erosketa-esperientzia ezin hobea sortzeko erosketak integratzeko eginbide berriak eta esperientzia digital interaktiboak erabiliz.

Sare sozialetan saltzea marketing digitalaren oinarrizko alderdi bihurtu da negozio gehienentzat.

Multimedia

GLOBAL SCIENCE NAFARROA

Ikasi Nafarroan egiten den zientzia, SINAI

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.