Gaur egun, 5.000 milioi pertsonak baino gehiagok erabiltzen dituzte sare sozialak mundu osoan. 2028rako, kopuru hori 6.000 milioitik gorakoa izatea espero da. Sare sozialen erabileraren hazkunde lehergarria ikusita, sare sozialetako plataformek gero eta erraztu egin dute merkataritza soziala («salmenta soziala» ere ezagutzen dena), erabiltzaileek aplikazioen eta sare sozialen plataformen bidez zuzenean eros ditzaten.
Merkataritza sozialaren merkatua 492.000 milioi dolar baino gehiagokoa zen 2021ean eta nabarmen haziko dela espero da. 2026rako, 2,9 bilioi dolar irits liteke. Hazkunde bizkor honen eragileetako batzuk telefono adimendunen erabilera zabala, sare sozialen erosketa eginbideen hobekuntza eta sare sozialak erabiltzen dituzten pertsonen kopurua gero eta handiagoa da.
Ikuspegi hau ospea hazi da interaktibitateagatik eta sare sozialek markak kontsumitzaileekin modu pertsonalago eta zuzenago batean konektatzeko duten gaitasunagatik.
Marketin eta salmentarako negozio aukera erraldoi hau ikusita, merkataritza soziala marketing digitalaren funtsezko osagaia da gaur egun. Enpresek eta ekintzaileek sare sozialak aprobetxa ditzakete beren produktuak eta zerbitzuak iragartzeko, bezeroekin denbora errealean harremanetan jartzeko eta erosketa-esperientzia ezin hobea sortzeko erosketak integratzeko eginbide berriak eta esperientzia digital interaktiboak erabiliz.
Sare sozialetan saltzea marketing digitalaren oinarrizko alderdi bihurtu da negozio gehienentzat.