trainingWorld

Zein hiriko bizikleta elektriko erosi hirian zehar mugitzeko

Aparkalekua zaila eta modu guztietan kostatzen duela, erregaiaren prezioa eta patinete elektrikoak, merkeagoak eta errazagoak, garraio publikoan ezin direla eraman, errealitatea da bizikleta elektrikoak bastioi nagusi gisa mantendu direla. hirian zehar mugitu bizikleta tradizionalaren abantailekin.

Bizikleta elektrikoa dutenek, oro har, urte osoan erabiltzen badute ere, eguraldi ona iristearekin batera, bizikletak loratzen dira gure hirietan eta beti dago pausoa ematea eta kotxea edo autobusa utzi eta bizikleta elektrikoa erostea pentsatzen duenik.

Bidegorririk ez badago behintzat, gogoratzen dugu derrigorrezkoa dela errepidean ibiltzea eta ez espaloietan. Era berean, kaskoa derrigorrezkoa da hiri arteko errepideetan eta autobideetan, baina ez hirian. Noski, errepidean, kotxeen ondoan eta abiadura jakin batean ibiliko bagara, oso komenigarria da bat izatea. Bestalde, argi gutxirekin mugituko bagara, hobe da aurrealdeko argi zuria eta atzeko argi gorria izatea.

Ez da lizentziarik behar, ez da bide-zergarik ordaintzen, mekanikoki gidatutako ibilgailu baterako homologatuta ez dagoelako, ezta asegurua ere beharrezkoa. Baina ez du kalterik edukitzeak: istripua izan eta errua baduzu, oinezkoei zein ibilgailuei eragindako kalteak ordaindu beharko ditugu.

Baina bizikleta elektrikoek bateria eta motorra dituzte, beraz, beste lege-geruza bat gehitu behar dugu. Garrantzitsua: ez dadila inor engaina, bizikleta elektrikoa ez da gasolina eman eta bizkortzen duzun moto baten modukoa, ez, pedalei laguntza ematea besterik ez da, gutxiago kostatzen zaigula, baina beharrezkoa da gure aldetik zerbait egitea.

Industria Ministerioa da bizikleta elektrikoak onartzen dituena eta hori ez da kontu hutsala: Txinatik Internet bidez erosten badugu oraindik euro batzuk aurreztuko ditugu, baina hirian araudia betetzen ez duen batekin harrapatzen bagaituzte. , garestia izan daiteke.

Aplikagarria den araua UNE-EN 15194:2009 da eta interesatzen zaizkigunak Pedalingo Laguntzailea edo EPAC bizikletak dira, "motor elektriko laguntzaile bat dutenak, 0,25 kilowatt-eko potentzia nominal etengabe etengabekoa, zeinen potentzia pixkanaka gutxitzen den eta azkenean eten dutenak. ibilgailuaren abiadura 25 km/h-ra iristen denean, edo lehenago txirrindulariak pedalei emateari uzten badio.

 

Hiriko bizikleta elektrikoak:

  • Nilox E-Bike J1 Plus

Noizean behin ibiltzeko bizikleta bat edo ez dakizu ziur gehiegi erabiliko duzun. Bizikleta tolesgarri elektriko merke bat bilatzen ari gara (650 euro inguru balio du), sinplea baina txukuna, 20"-ko gurpilak, hirian zehar mugitzeko LED argiak, saskia eta bastidoreak, eserleku ergonomikoa eta 40 kilometroko autonomia, nahikoa. ibilaldi ona 4 ordutan kargatzen da.

  • Moma Bikes Holandako bertsioa

Holandako ibilaldi estetika duen bizikleta baten bila bazabiltza. 26 eta 28 hazbeteko gurpilekin dago eskuragarri, disko-balazta hidraulikoak ditu, maleta-euskarri bat bere aluminiozko egituran eta parrillan integratuta. Zehaztapen teknikoak apala baina nahikoak dira aldapak bizkortzeko, hemendik hara eramateko kendu dezakezun 576Wh litiozko bateriarekin eta 80 km-ko autonomia, 5 laguntza maila, 999 euroren truke.

  • Littium Ibiza Dogma 04

Littium urteak daramatza sektorean indartsu ari den Bizkaiko enpresa bat. Littium Ibiza bizikleta tolesgarria da, beraz, erditik tolestu ahal izateko giltza bat dauka erdialdean eta 20 kg pasatxo pisatzen du. 100 kilo arteko autonomia metroak bere bertsiorik indartsuenean eta 25 km/h-rainoko pedalei lagundutako abiadura. 1.500 euro inguru.

  • Orbea Kemen 40

Orbea Kemen 40, hain zuzen, denetarako erabil daitekeen trekking-eko bizikleta elektriko hori da eta estetikoki ere ez du motordun bizikleta baten itxurarik, oharkabean pasatzen dena. 540 Wh-ko barneko bateria hedagarri batekin eta erdialdean kokatutako 85 Nm-ko Shimano EP600 motor batekin dator, denetik pixka bat egiteko nahikoa. 3.500 euro inguru

  • Brompton elektrikoa

Bizikleta asko erabiliko baduzu, kalitatezkoa eta modelo tolesgarria. Williams Formula 1 taldearekin elkarlanean garatua, 250 W-ko motorra garatzeaz arduratu dena.

Motorra aurreko gurpilean kokatzen da, beraz, trakzio bikoitzaren eragina dugu, aurreko gurpilean motorrarekin eta atzeko aldean pedalearen bulkadaren bidez. Sentsore adimendunaren teknologia garatu dute, pedalei laguntza noiz aplikatu behar den dakiena, dela kontrako haizeagatik, dela muino baten maldagatik.

Litio-Ioi bateria aurrealdean motxila batean dago eta 300Wh-ko edukiera du, 30 eta 70 Kilometro arteko autonomia. Poltsa-tamaina desberdinak, gure ordenagailu eramangarria duen bat ere bai adibidez. 4 ordu behar dira kargatzeko, baina denbora hori erdira murrizten duen kargagailu azkar bat erosteko aukera dago. Bere prezioa 3.500 euro ingurukoa da.

Multimedia

GLOBAL SCIENCE NAFARROA

Ikasi Nafarroan egiten den zientzia, SINAI

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.