Garai hauetan gero eta garrantzi handiagoa du emisioak murrizteko eta klima-aldaketaren eraginak ahal den neurrian murrizteko orduan. Pandemiarekin batera, bizikleta oinarrizko beharra bihurtu da askorentzat, bai aisialdirako, forman jartzeko, bai lanera edo ikastera joateko ere. Xiaomi arlo honetako enpresa aktiboenetako bat da, ez bakarrik bere bizikleten, baita salgai eskaintzen dituen eta bere ekosistemako kide diren beste gailu askoren eskutik ere. Izan ere, Asiako bizikleta elektrikoak gero eta ohikoagoak dira, nahiz eta zoritxarrez Espainian Txinan bezain merkeak ez izan. Horregatik, prezio barregarria duen bizikleta honek oihartzuna lortzea merezi du.
Baicycle S1 berria da. Bizikleta honek Txinako inportazio dendetan hain ezagunak diren 12 hazbeteko Himo gurpilak gogorarazten ditu. Bere itxura nahiko antzekoa da eta oker gaude ohartzean bizikleta hauen zati asko beste modelo batzuetatik birziklatzen direla, baina haien prezio baxua azal dezakeen zerbait da. Honek 12 hazbeteko gurpilak ditu, oso txikiak, eta horrek erraz garraiatzeko aukera ematen du. Ohi bezala, 250W-ko motorra du, eta horrela, pedalei esker, 25 km/o-ko abiadura lor dezakegu. Bateriak 26 kilometroko autonomia eskaintzen digu, hirian zehar egunero bidaiatzeko adina.
Deigarria den alderdi bat da segurtasunez pizten duen giltza duela eta erabiltzen ez dugunean babesten duela. Giltza honekin, beraz, bizikleta "martxan jarri" beharko dugu, auto batekin egingo genukeen moduan, mugitu ahal izateko. Hori dela eta, hori gabe, inork ezin izango du berarekin mugitu, bere modu elektrikoan behintzat.
Ezagutzen diren Himo eta Xiaomi beste bizikleten kasuan bezala, zati batean tolesten da, zehazki bere eskulekua erraz tolestu daiteke eta jarlekua kendu daiteke. Horrek tamaina asko murrizten du garraiatzeko. Eskulekuan integratutako pantailak gainerako bateriaren maila erakusten digu.
Bateria honek babes sistema ugari ditu arazo larrien aurrean, hala nola, gaintentsioen, zirkuitulaburren, berotzearen edo gainkargen aurka. Bateria honek kalitate handiko 30 litio zelula ditu, 216Wh-ko potentzia ematen dutenak. 26 kilometroko autonomia modu elektrikoan dago soilik, pedalei konbinatuz askoz ere luzeagoa izan daitekeelarik. Bizikleta mota honek "motozikleta" baten moduan funtziona dezake, modu elektriko esklusiboa baitute, eta ez da beharrezkoa pedalei eragitea; azeleragailua bakarrik aktibatu behar da.
Mugikortasun elektrikoa gero eta presenteago dago gure bizitzan. Horrela, Scooterren alternatibetako bat bizikleta elektrikoak dira, Xiaomik bere Youpin plataforman salgai jarri duen azken modeloa bezala, oso arrakastatsua izan dena. HIMO gogorarazten duen bizikleta da, baina askoz prezio baxuagoa duena.
Hiri handian garraiatzea errazteko, bizikleta elektriko honek 12 hazbeteko gurpilak ditu eta bere txasisak tolestu ahal izateko aukera ematen du. Gainera, 250 W-ko motorra dauka, eta horri esker, 25 km/h-ko abiadurara iritsiko gara pedalei lagunduz.
Bere bateria kalitate handiko 30 zelula litioz osatuta dago, 216Wh-ko potentzia ematen dutenak. 26 kilometroko autonomia eskaintzeko gai da, hiri-bidaietarako nahikoa baino gehiago.
Bizikleta honen alderdirik deigarrienetako bat abiarazte sistema giltzarri bat duela da, segurtasuna areagotzeko modu bat, moto bat balitz bezala erabiltzea saihesteko.