TikTok izan da azken urteotan gehien hazi den sare soziala, Instagram edo Facebook-en kopuruak birrinduz. Haren agerpena zalantzak eta polemika ugari izan ditu bere enpresa nagusi txinatarrak datuen erabileragatik eta plataforman partekatzen den edukiagatik ere.
Filtrazio baten arabera, konpainiak bideoak ikusten dituzten azken erabiltzaileentzako sari-sistema berri batean lan egingo luke eta Europan abiaraziko da, hazkundean eten bat izan duela hauteman ostean.
TikTok-ek interakzioa behartu eta horregatik saritu nahi du Aplikazio berria Espainian, Frantzian eta beste herrialde batzuetan probatuko litzateke lehenik. Horri esker, erabiltzaileek bideoak ikusi, lagunak erregistratzera gonbida ditzakete eta beste ekintza batzuk egiteko aukera ematen die, eta sortzaileentzako opari-txartelengatik trukatu ditzaketen puntuak emanez.
CoinApp ordainketa hauek kudeatuko dituzun aplikazio berria da TikTok-ek berriki sari-sistema bat izan du sortzaileentzat, eta orain pantailaren beste aldera eramatea bilatuko luke, bideoak kontsumitzen dituztenak.
Ideia opari-txartelengatik edo sortzaileentzako aholku digitalengatik truka daitekeen puntu-eskema bat sartzea litzateke, bideoak ikustea eta lagunak plataformara ekartzea bezalako ekintzak bultzatuz. Hori guztia «ordainketa digital» horiek kontzentratzeko aplikazio berri batekin indartzen da, CoinApp izenekoa, eta laster denon eskura egongo dela espero da.
Esaten dugunez, eraldaketa honen muina TikTok Creator Rewards Programa da, bideoek publikoaren irudimena harrapatzen ez ezik, originaltasuna, ikuslearen iraupena, konpromisoaren audientzia eta bilaketa-balioaren irizpide zehatzak betetzen dituztenak saritzeko diseinatutako ekimena.
TikTok-ek muga berriak aztertuko lituzke Vision Pro bezalako gailuetan integratuta, arakatze-esperientzia are murgilgarriagoa eskainiz.