Temu Txinako merkataritza elektronikoko plataforma berrien artean dago, Shein edo Miravia bezala. Denek mantentzen dute era guztietako promozioen uholdean oinarritutako estilo komun bat. Honekin, sare sozialak iragarkiekin landatu dituzte eta influencer-en ahotan jarri dira oso denbora gutxian. Estatu Batuetan eta Europan lehorreratzeak Amazonek merkataritza elektronikoaren borrokan duen nagusitasun izugarria mehatxatzen du.
Arropa prezio baxuetan saltzeagatik ezaguna den Sheinek arrakasta zorabioa lortu du publiko gaztearen artean, bere denda iragankorren bat irekitzen denean biltzen baita. Gainera, 2022an Espainiako kontsumitzaileen artean hirugarren moda-marka izan zen, Zara eta Primarken atzetik bakarrik, IESE Business Schoolek eta Fintonic gastuak kontrolatzeko aplikazioak prestatutako Fintonic Intent HQ Barometer-en arabera.
Plataformak ospe hori lortu du deskontu eta promozioen bidez. Temuren berdina, 2023ko apirilean Espainian lehorreratu zen eta uztailean jada nazio mailan gehien deskargatutako aplikazioa zen. Abuztuan bakarrik milioi bat deskarga lortu zituen, eta zerrendan bigarrena TikTok izan zen, oso atzean, 600.000rekin. Hirugarren eta laugarren postuak Sheinek eta Miraviak hartu zituzten hurrenez hurren.
Baina plataforma horien atzean finantza muskulua dago. Temu Txinako merkataritza elektronikoko Pinduoduo erraldoiarena da, eta 100.000 milioi dolar baino gehiagoko kapitalizazioa du. Miravia Alibabaren marka bat da, AliExpress-ren jabea ere bada eta bere kapitalizazioa 200.000 milioitik gorakoa da. Sheinek, berriz, 4.100 milioi baino gehiago bildu ditu finantzaketa txandetan eta 64.000 milioiko balio ez ofiziala izango luke. Lineako merkatu hauek sustapenen igoera azkarra onartzen dute.