gameWorld

Tellmewow

2018an Bilbon jaio zen Tellmewow, bideo-jokoen eta mugikorrentzako aplikazioen garapen estudioa.

Gaur egun mugikorretarako 150 joko baino gehiagoko katalogoa du eskuragarri sistema eragile ezberdinetarako, 900 milioi deskarga pilatu dituztenak.

 Gaur egun, konpainiak bi marka eta produktu motaren azpian argitaratzen ditu jokoak: Cool Senior Games eta Etuvoy by Playkids. Lehenengoa mugikorretarako jokoak sortzen espezializatuta dago, erabilerraztasunari eta erabilgarritasunari arreta jarrita, eta horrek aproposak bihurtzen ditu adinekoentzat eta konplikazio askorik gabeko joko informalak bilatzen dituztenentzat.

Bigarrenak haurrentzako hezkuntza-aplikazioak eta jolasak garatzen ditu. Bere eginkizuna neska-mutikoengan jakin-mina eta ezagutzarako zaletasuna pizten duten ikaskuntza-esperientzia dibertigarri eta interaktiboak sortzea da.

Hain justu, marka hau enpresa gisa sortu zen 2011n Alberto Iglesiasek, sortzaileetako batek, bere seme-alabentzako kalitatezko bideo-joko hezigarriak aurkitu ezin izan ostean hartu zuen erabakia. Eta jada 2018an, Isabel Liébana eta Urtzi Jaureguibeitiarekin batera, Tellmewow sortu zuen. Bideo-jokoak jakintza eta gai desberdinak ikasteko modu dibertigarri bat dira.

Gaur egun, dagoeneko 900 milioi deskarga pilatu dituzten iOS eta Android-en eskuragarri dauden 150 joko mugikor baino gehiagoko katalogoa du, eta 2021ean Londresen egoitza duen eta Estatu Batuetan kokatutako enpresekin Sandbox Group-ek erosi zuen estudioa. Brasil eta Erresuma Batua.

Multimedia

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".

Ikaskuntza-emaitzak egiaztatzea blockchain teknologia disruptiboaren bidez

blockchainandramari
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.