Autobus geltokietan iragarkiak, sare sozialetako bideoak, iragarkiak komunikabideetan ... Telefoniak bere makineria jarri du abian Aura, bere laugarren plataforma eta adimen artifizialaren arabera, bere laguntzaile digitala. José María Álvarez-Pallete presidenteak berak zuzentzen duen mugimendua argi eta garbi azaltzen du Telefónicaren asmoa bezeroarekiko harremana iraultzea eta datuen kudeaketa erabiltzaileari itzultzea.
Enpresak publikoari Aura eta laguntzaile digitalarekin elkarreragiteko modua nahi du. Horrela, Telefonica-k Espainian inplementatuko du hasiera-hasierako gailua, Movistar Home, otsailean Bartzelonako Mobile World Kongresuan aurkeztua, bezeroak Aura-rekin sartzeko.
Helburu horrekin, telekomunikazioek kanpaina zabala duen plan bat diseinatu dute, Ezagutu Movistar Home izenarekin, bezeroen artean taldea ezagutzera emateko.
Telefónicaren helburua da gailua merkaturatzea urrian.
"Telefónica-ren bezeroak ezagutzen ditugun taldeak egin nahi ditugu", esan du Óscar Mancebo, Aura-ren garapenaren zuzendaria, komunikabideekin aurkezpen batean.
Orain, operadoreak Movistar Home eta Aura instalatuko ditu sei azalera handitan, hiru Madrilen eta hiru Bartzelonan, bezeroek laguntza digitala probatu dezaten erabiltzaileen iritziak jasotzeko eta gailua hobetzeko. Ekipamenduak dagoeneko probatu ahal izango dira Espainiako hiriburuan Gran Vía konpainiaren enblematikoan.
Beste berrikuntza batzuen artean, Aura etxetresna elektrikoen zerbitzuak kudeatzeko modua aldatu egingo da. Mancebo-k adibidez telebistako zuzendaritza Movistar + adibidez jarri du, Aura-rekin ahoz egin daitekeena.
Gainera, erabiltzaileak jasotako telefono deiak kudeatzeko aukera emango du. Aura-ren beste zerbitzu batek bezeroak zer kontratatu dituen edo zer gastu duen jakiteko aukera izango du. "Movistar-en etxeko zerbitzu integratu guztiekin jaio zen", esan zuen Mancebok. Urriaren hasieran, Telefónica-k espainiar hiri berriei zerbitzua emango die erabilera komando berriekin. "Hilabete hauetan erabiltzaileek egindako erabilera aztertu ondoren, erabilera-tresna gehiago definituko ditugu", dio Mancebok.
Oro har, Aura Telefónica azken urteotako apustu teknologiko handiena da. Lehenengo fasean, laguntzaile digitala sei herrialdeetan, Erresuma Batuan, Alemanian, Brasilen, Txilen, Argentinan eta Espainian estreinatzen ari da, lau hizkuntzatan, gaztelaniaz, portugesez, ingelesez eta alemanez. Proiektuan, Telefónicek Facebook, Google eta Microsoft erraldoi teknologikoen babesa izan du.
Pribatutasunari dagokionez, Telefónica-ko kudeatzaileek elkarrizketak erregistratu ez direla ziurtatzen dute, datuak gune seguruan gordetzen dira bitartean, beti bezeroaren kontrolpean.