HMGren smart city kontzeptuak hiri berde jasangarri bat ere planteatzen du, non natur eremu handiak gordetzen diren. Hiriguneak aisialdiko basoak, parkeak eta hiria urez hornitzeko urtegia izango ditu. Karbonoaren neutraltasuna bermatzeko, hiriko energia-iturri nagusia hidrogenoa izango da, sare adimendunen bidez banatuta eraikinak elikatzeko hidrogenozko erregai-pilen sorgailuak erabiliz.
Hyundai Motor Group-ek etorkizuneko hiriei buruzko ikuspegia eta mugikortasun adimenduneko soluzioen laguntza iragarri zuen CES 2020n. Orduz geroztik, Taldeak azkar garatu ditu mugikortasun adimenduneko irtenbideak.
Ibilgailu elektriko berritzaileak
Taldeak ibilgailu elektriko berritzaileak erakutsi zituen, hala nola, Hyundai IONIQ 5 eta Kia EV6, eta, aldi berean, etorkizunean helburu bereziko ibilgailuak (PBV) eta robotaxiak eraikitzeko asmoak iragarri zituen. Motional, Taldearen gidatze autonomorako teknologiarako enpresa bateratua, 2023an merkaturatzeko robotaxiak garatzen ari da gaur egun. Taldearen AAM filialak, Supernalek, berriki ezagutarazi du eVTOL ibilgailuen kabina kontzeptua, gaur egun garatzen ari dena 2028an merkaturatzeko helburuarekin.
Taldea mundu osoko gobernuekin ere lankidetza estuan ari da hiriak adimentsuagoak izan daitezen. Taldeak ulermen memorandum bat sinatu zuen Singapurreko gobernu agentziarekin JTC garraio-modelo proiektu bati buruz, gidatze autonomoa, ibilgailu elektrikoa, AI eta big data erabiliz eraginkortasun logistikoa hobetzea helburu duena.
Laburbilduz, HMG Smart City hiri-kontzeptu berde eta jasangarri bat da, mugikortasun autonomoan, aire-mugikortasun aurreratuan, robotikan eta hidrogenozko erregai-pilen teknologian oinarrituta
Taldea posizio paregabean dago mugikortasun-soluzio adimentsuak, iraunkorrak eta energia-iturri iraunkor bat eskaintzeko.
Hyundai
Hyundai Hego Koreako enpresen eta negozioen konglomeratu bat da, 1947an Chung Ju-yung-ek sortua. Jabetza duen enpresa anitzen artean, Hyundai Motor Company automobil-marka dago, laugarren auto fabrikatzaile handiena (Kia Motors-en, bere filialaren datuak, kontuan hartzen badira), baita Hyundai Heavy Industries ere, itsasontzi handienen fabrikatzailea. eta munduko makineria.
Konpainia Hego Koreako ekonomian eragin handieneko industria-konglomeratuetako bat izan da. 1998ko Asiako finantza krisian, galera handiak pilatu zituen, eta erakundea enpresa independenteetan desegitera eraman zuen. Jatorrizko konpainia 2003an desegin ondoren, bere oinordekoa Samsung-en atzetik herrialdeko bigarren chaebol handiena da.