Euskal startup-ak LinkedIn B2B salmenta-kanpainak optimizatzen dituen plataforma bat garatu du ingurune digitaletan giza jokabidea errepikatzen duen AI teknologia erabiliz.
Neety, Unai Arambarri, Iker Galarza eta Asier Olaizola. Gaur egun, B2B enpresa gehienek eskuz kudeatzen dituzte salmentak, negozio aukerak eta baliabideak alferrik galduz. B2B marketinaren eta salmentaren automatizazioak testuinguru digitalean eskaintzen duen potentziala gorabehera, enpresen % 75ek ez dute eraginkortasunez inplementatzen bere konplexutasun teknikoagatik. Oztopo hori gainditzeko, Neety euskal startup-ak AIan oinarritutako koderik gabeko plataforma bat garatu du, salmenta digitala biderkatzeko aukera ematen duena LinkedIn bezalako aplikazioak integratuz, eskuzko esfortzua nabarmen murrizten duen bitartean, leadak bezero bihurtuz modu automatizatuan.
B2B salmentak automatizatzeko tresna bat eskaintzen dute kanpainak arintzeko, liderrak elikatzeko eta bihurketak bultzatzeko.
Neety-ren proposamenak adimen artifizialaren puntako gaitasunak baliatzen ditu berun-sorkuntza adimentsuagoa eta eraginkorragoa izan dadin.
Plataformaren abantailen artean, B2B salmenta prozesu digitalen automatizazioan duen espezializazioa nabarmentzen da, web orrialdeetan giza portaera errepikatzeko gai den AI aurreratuaren bidez.
Plataforma erabiltzeko erraztasunagatik nabarmentzen da: Ez du ezagutza teknikorik behar, edozein erabiltzailek modu intuitiboan sor ditzakeelako lan-fluxu automatizatuak. Gainera, gaitasun horiek B2B salmentatik harago zabaltzeko lanean ari gara, gure AIaren aldakortasuna aprobetxatuz giza elkarrekintzak hainbat testuinguru digitaletan errepikatzeko.
Proiektu berritzaile honen atzean Unai Arambarri, Iker Galarza eta Asier Olaizola ekintzaileak daude. Irtenbidea edozein motatako beharretara egokitzen da AIan oinarritutako teknologiari esker.
+ info: www.neety.io