Xiaomi
Xiaomi Corporation ekipamendu elektronikoen garapenean diharduten Txinako enpresa bat da, bai telefonoa bai etxeko hainbat gauza. Konpainiak bere bidea egin du munduko merkatuan Asia, Europa eta Latinoamerikako zenbait herrialdetan denda fisiko batzuk irekiz, bere webguneaz eta banatzaile ofizialez eta ez-ofizialez gain.2011ko abuztuan bere lehen smartphone-a merkaturatu zenetik, Xiaomi-k egin du. Txinan merkatu kuota irabazi zuen eta bere produktu-lerroa beste gailu elektroniko batzuetara zabaldu du. Gaur egun mundu osoko interferentziak ditu teknologia zelularren merkatuan.
2013an, konpainiak Xiaomi Mi 2S Txinako telefono mugikorrik ezagunena izatea lortu zuen, Samsung-en Galaxy S4 eta Apple-ren iPhone 5-en aurretik, AnTuTu aholkularitza espezializatuaren datuen arabera.
Etimologia
Xiaomi txinatar hitza da: "artxikia". 2011n, Lei Jun bere zuzendari nagusiak esan zuen "artxikia eta arroza" baino esanahi gehiago dagoela. "Xiao" zatia "budista baten arroz ale bakarra mendia bezain handia da" kontzeptu budistarekin erlazionatu zuen, Xiaomi-k gauza txikietatik lan egiteko asmoa duela iradokiz, perfekziotik hasi beharrean, "nire" bitartean. Internet Mugikorren akronimoa (Internet mugikorra gaztelaniaz). 2012an Lei Jun-ek esan zuen izena iraultzari eta berrikuntza aro berri batera ekartzeko gai izateari buruzkoa dela. Azken esanahi hori Txinako Alderdi Komunistak Bigarren Sino-Japoniar Gerran "artxikia eta fusila" esamolde iraultzailearekin lotu dute iturri ezberdinek.
Negozio eredua
Lei Jun, Xiaomi-ko zuzendari nagusiak, aipatu du konpainiak telefonoa ia materialen prezioaren prezioan prezioa duela osagaien kalitatea eta errendimendua kaltetu gabe, beste premium telefonoekin alderatuta. Gainera, telefonoarekin erlazionatutako gailu osagarriak eta adimendunak saltzen ditu. etxeko produktuak, aplikazioak, lineako bideoak eta gaiak. Xiaomi-ren Hugo Barraren arabera, 2014an, konpainiak hardwarearen salmenta epe luzera softwarea eta zerbitzuak emateko baliabide gisa ikusten du, "Internet eta software enpresa bat gara hardware enpresa bat baino askoz gehiago". Hala ere, garai hartako datu finantzarioek etorkizun urruneko desio edo planak zirela adierazten zuten: konpainiaren diru-sarreren % 94 telefono mugikorren salmentatik zetorren, Applerena baino are proportzio handiagoa.