gameWorld

Mastercard-ek jokalarientzako akademia bat sortu du

Ekimena "garapen profesionaleko esperientzia berritzaile bat mundu osoko bideo-joko jokalariei modu inklusiboan eskaintzeko eta industria honetan dagoen genero-arraila arintzeko" diseinatuta dago, ordainketa-komunikabideen konpainiaren ohar baten arabera.

Akademia datorren urtean hasiko da bere irakaskuntza-programa garatzen, baina bere ikasleen parte izan nahi duten jokalari profesionalak aurkeztu daitezke orain. Parte-hartzaileen hautaketa euren curriculumaren arabera egingo da.

Ekimenaren oinarrizko helburuetako bat, Mastercardek nabarmendu duenez, bideo-jokoen arlo profesionalean dagoen genero-arraila arintzea da. Enpresak emandako Women in Games Organization-en datuen arabera, emakumeak bideo-jokoen industriako langileen % 5 baino ez dira, eta jokalari profesionalen % 1 baino gutxiago. Errealitate horrek kontrajartzen du, Z belaunaldiko kideen artean, hamar lagunetik bederatzik bideojokoetan jokatzen dutela eta ia erdiak emakumeak direla.

Inguru inklusiboa

Gamer Academyren sorrerarekin, Mastercard-ek "industria profesionalean dagoen genero-arraila hori arindu nahi du, goi mailako ordezkaritza handiagoa lortu eta etorkizuneko belaunaldiak inspiratzeko ikusgarritasun handiagoa lortu nahi du, guztientzako ingurune askoz inklusiboagoa sustatuz", dio konpainiak.

Gamer Academy garatzeko, Mastercard bideo-jokoen eta kirol elektronikoen sektoreko bi enpresa ezagunekin lankidetzan aritu da. Bata Riot Games da, Mastercard-ek 2018tik babesten duen garapen-konpainia eta industriako emakumeei aholkularitza emateko programa duen programa bat, eta bigarrena, G2 Esports, emakumezkoen kirol elektronikoko lehiaketak zuzentzen dituena.

Raja Rajamannar-ek, Mastercard-eko Marketin eta Komunikazio zuzendari globalak, honakoa adierazi du: “Oraindik lan asko dugu eSporten munduan sartze handiagoa lortzeko, baina futbola, tenisa edo errugbia bezalako kirol tradizionalek erakusten digute aldaketa eta aurrerapena posible direla".

Mastercard

50 urte baino gehiagoz Mastercard-ek jendearen ordaintzeko modua eraldatu du. Berrikuntzarekiko bere konpromisoak sortzen ari diren negozioei lagundu die, kontsumitzaileen ordainketa-esperientzia hobetu eta finantza-sistema inklusiboagoa bihurtu du mundu osoan. Bere aurrerapenek munduko ordainketa prozesatzeko sarerik azkarrenetako bat bultzatzen dute, transakzioak errazagoak, eskuragarriagoak eta seguruagoak izan daitezen.

Teknologiaz gain, arrakasta lortzeko berrikuntzaren kultura sustatu behar dela uste dute. Horregatik, talentu handiko jendea, adimen jakin-mina eta ideia bikainak kontratatzen dituzte eta berrikuntza bultzatzen dute. Garatzaile eta ekintzaileekin ere eskuz esku lan egiten dute ordainketen ekosistema aurrera jarraitzeko.

Rito Games

Riot Games 2006an sortu zen, jokalariei zuzendutako munduko jokoak garatzeko, argitaratzeko eta laguntzeko. 2009an, mundu mailan aitortzen den bere lehen jokoa kaleratu zuten, League of Legends. Munduan gehien jokatu den ordenagailuko joko bat eta eSports-en hazkunde lehergarriaren eragile nagusia bihurtu da.

LoL bere bigarren hamarkadan sartzen ari den heinean, jokoa eboluzionatzen jarraitzen dute jokalariei esperientzia berriak eskaintzen dizkien bitartean, besteak beste, Teamfight Tactics, Legends of Runeterra, VALORANT, League of Legends: Wild Rift eta garatzen ari diren beste hainbat titulu. Gainera, Riot Forge-k Riot-en jabetza intelektualerako sarbidea ematen die garatzaileei, Ruined King eta Runeterra esploratzeko beste hainbat abentura bezalako jokoak sor ditzaten. Runeterraren mundua zabaltzen ari dira, hala nola, musika, komikiak, mahai-jokoak eta bere Emmy sariak irabazi dituen animazio-serieak, Arcane, multimedia proiektuen bidez.

Nazioarteko 12 ligetako talde kualifikatuek parte hartzen dute urteko League of Legends Munduko Txapelketan. Munduko Kopa esportatzaileen txapelketarik ikusiena da eta munduko kirol eta bideo-jokoen ekitaldi garrantzitsu eta ezagunenetakoa da.

Brandon Beck eta Marc Merrillek sortutako Riot konpainiak, eta Dylan Jadeja zuzendari nagusiak burututa, Los Angelesen (Kalifornia) du egoitza nagusia. 4.500 langile baino gehiago ditu mundu osoko 20 bulego baino gehiagotan. Riot-ek hiru urtez jarraian lan egiteko leku bikaina izan du ofizialki eta zerrenda askotan agertu da, besteak beste, "lan egiteko 100 enpresa onenak", "sektore teknologikoan lan egiteko 25 enpresak", "100 lantoki onenak millennialentzat" eta “50 lantoki malguenak”.

Riot Games-en balioak

Aniztasuna eta inklusioa: Ziurtatu nahi dute Rioters-ek moldatzen direla sentitzen dutela, edozein dela ere beren posizioa edo esperientzia maila.

Bere esperientziak, identitateak, ikuspuntuak, estiloak eta eskulanak aprobetxatzen dituzten ingurune bat sortzen ahalegintzen dira, kidetasun sentimendua sustatzeko, berrikuntza bultzatzeko, erronkak gainditzeko eta jokalariaren esperientzia hobetzeko.

Aniztasuna eta inklusioa beti izango dira mundu osoko jokalari, Rioters eta komunitate gisa enpresa gisa direnaren zati erabakigarria.

Eragin soziala

Uste dute pasioa, ikusmena eta iraunkortasuna duen edonork ekarpen positiboa egin dezakeela. Ethos horren baitan, uste dute badirela enpresa gisa epe luzerako balioa eskaintzeko moduak, bai eta eragile, bazkide, langile eta parte hartzen duten komunitateetan eragin positiboa izateko ere.

Multimedia

GLOBAL SCIENCE NAFARROA

Ikasi Nafarroan egiten den zientzia, SINAI

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.