Bostgarren maila kontrolatzen duen lehen ibilgailua, autonomia osoa izanik, Iconiq Motors enpresak garatu nahi du eta AKKA ingeniaritza enpresarekin batera Microsoft-ek hautatu du. Helburua da auto hau autatua izatea Dubai Expo 2020an. Aurreikusita dago aurkezpenaren aurretik, probatu egingo dela Txinan eta Abu Dhabiko Masdar Smart City-n.
Hau izan da Iconiq Motors-eko presidenteak, Alan Wu-k, Geneva Motor Show-en, Iconiq L5 ibilgailu autonomo berriaren izena eta elkarte tripartitar honen erronka nagusiak agerian jarri zituela. Bere aldetik, Luis Santiago, AKKAko zuzendari nagusia Espainian, azaldu du "proiektu honen helburu nagusia teknologia gidatu gabe hobetzea da hodeian forma hobetua adimen artifizialaren bidez eta konektatutako irtenbideen bidez".
Hau izan da Iconiq Motors-eko presidenteak, Alan Wu-k, Geneva Motor Show-en, Iconiq L5 ibilgailu autonomo berriaren izena eta elkarte tripartitar honen erronka nagusiak agerian jarri zituela. Bere aldetik, Luis Santiago, AKKAren Zuzendari Nagusia Espainian, azaldu du "proiektu honen helburu nagusia teknologiarik gabeko hodi forma hobetzea da, adimen artifizialaren eta soluzioen bidez".
Proiektu horretan AKKAren eginkizuna izango da konektatutako teknologietan, softwarean, konektatutako osagai elektronikoetan eta ibilgailuaren elementuen diseinua eta integrazioa. Link & Go ereduarekin, AKKA gidaritza autonomoaren aitzindari izan zen 10 urte lehenago, eta proiektu honetan esperientzia izan da Iconiq Motorsen konfiantza lortzeko bere lehenengo ibilgailu autonomoa garatzeko.