Huawei eta Cheryren auto berria salgai jarri da Txinan. Luxeed S7 800 kilometroko autonomia duen (Txinako homologazio-zikloaren arabera) berlina bat da, Chery Automobile konpainiarekin elkarlanean garatutakoa, 1997tik lanean ari den Txinako konpainiarekin. Tesla Model S-ra zuzenean zuzendutako auto elektrikoa eta Inoiz ikusi den aparkaleku autonomoen teknologia ikusgarrienetakoa duena, proba fasean dagoena.
Kotxeari buruz hitz egin baino lehen, Luxeed nondik datorren azaltzea komeni da. Huawei auto elektrikoen munduan sartuta egon da aspalditik. Haren arrakasta Avatr 12 edo Aito M5 bezalako modeloetan frogatu da, Huawei taldekoak ez diren, baina HarmonyOS teknologia erabiltzen duten ibilgailuak.
Luxeed are garrantzitsuagoa da enpresarentzat. Huawei eta Txinako Chery Automobile erraldoiaren arteko lankidetzan sortutako marka berria da, bere jatorrizko lurraldean salmenta puntuak dituena... Huaweiren bere denden barruan. Lankidetza horretatik Luxeed S7 dator.
Definizio handiko 11 kamera, hiru uhin milimetroko radar, 12 ultrasoinu radar eta LiDAR ditu guztira. Hedapen honi esker, batez ere aparkalekuan zentratutako gidatzeko autonomoa lortzen du. Bideo bat erakutsi zen Weibo-n, autoa aparkaleku batean zehar modu autonomoan maniobratzeko eta leku nahiko estuetan aparkatzeko gai den erakusten duena, teknologia honekin Huaweiren giharrak erakutsiz.
Txinan ohi denez, ibilgailuaren prezioa Europan ikus genitzakeen zifretatik urrun dago. Bere jaioterrian 258.000 yuanetik (32.760 euro inguru) hasten da oinarrizko aldaerarako eta 326.000 yuanera arte (41.395 euro) txinatar zikloaren arabera 800 km-ko autonomia agintzen duen bertsiorako. Ez dago berririk, momentuz, Luxed-ek Europara izan dezakeen etorrerari buruz.