IPhonek argazkilaritzaren ibilbidea aldatu zuen duela urte batzuk. Applek bere kamera serio hartu zuen mugikorren lehen modeloetatik aurrera, batez ere iPhone 4S-aren garaian. Pertsona asko erakarri zituzten gauzarik garrantzitsuenetako bat lehen iPhone-ek irudiak ateratzeko eskaitzen zituzte soiltasuna eta abiadura izan ziren. Garaiko telefonoetan oso ohikoa ez zen zerbait. Gehienak motel zebiltzan argazkiak ateratzeko edo bideoak grabatzeko.
Horregatik, iPhone-en belaunaldi berri bakoitzarekin, beti dago nolabaiteko ikusmina atera ditzaketen argazkiak eta bideoak egiaztatzeko. Hainbat egunetan probatu ahal izan da iPhone 12 Pro-ren kamera. Jakina, kontuan izanik telefono honek etxean duela lehiakiderik hurbilena eta salgai jartzeko zorian dagoela: iPhone 12 Pro Max. Enpresako kamera-sistema aurreratuena duen terminala, alegia.
IPhone 12 Pro-k bere kamera nagusiko irudi sentsoreak 1,4 mikroko tamainako pixelak ditu. Ordea, iPhone 12 Pro Max-en pixel sentsoreak handiagoak dira: 1,7 mikra. Ez da salto ikusgarria, baina ziur asko eszena batzuetan nabarituko da. Batez ere argi eta itzalen kontraste handiagoa dagoenean. Baita gaueko argazkietan ere.
Hori baino garrantzitsuagoa izan daiteke iPhone 12 Pro Max-k irudia egonkortzeko sistema hobea izatea. Ikusi beharko da Applek lortutakoa, iPhone 12 Pro nahiko eraginkorra baita angelu zabaleko kameretan eta objektibo normalean.
Objektibo normala ez da deitzeko modu kolokial bat, honela deitzen zaio teknikoki iPhone 12 Pro-ko 52mm bezalako objektiboari, gizakiaren begiaren antzeko ikusmen angelua jasotzen baitu.
Lente hau, 12 Pro Max-en, 65mm-ko distantzia luzeagoa duen eta f / 2.2 distira duen beste batek ordezkatzen du. IPhone 12 Pro-ko 52 mm-ko lentea baino zertxobait baxuagoa da. Horrek teleobjetibo laburra deritzonera hurbiltzen du. Angelu zabaleko kamera nagusitik zoom-a neurtzen bada, bi hazkunde eta erdiko tartea aurkituko dugu (iPhone 12 Pro-ren bi igoeren aldean).
Zoom digitalari edo batzuetan hibridoei dagokienez, ez dago albiste bikainik. Ikusi denaren arabera, ez da komeni urrunago joatea hiru handitzeko zoom digitalekin eta argia ugaria den tokietan. Argazki zorrotzak lortu nahi badira behintzat. IPhone 12 Pro lentila zertxobait distiratsuago batekin heltzen da angelu zabaleko kamerara. Horrek esposizioko pauso erdi bat irabaztea dakar.
Gutxi dirudi, baina egia da diferentzia hori argi gutxiko argazki batzuetan nabaritzen dela. Adibidez, egiaztatu da nola 12 Pro-rekin 400 ISO-rekin ateratako plano berean 640 ISO-ko balioa behar zela 11 Pro-n. Balio hau komenigarria da telefono kamera batean ahalik eta baxuena den bitartean. Beraz, ongi etorria da distira handitze hori.
IPhone 12 Pro-n berritasun gisa LiDAR sakontasun sentsorea dago, gaueko erretratu eszenetan fokua hobetzen duena. Sentsore hau kameren eta irudiaren elementu desberdinen arteko distantzia atzemateko gai da. 11 Pro eta 12 Pro kameren arteko gainerako desberdintasunek argazkigintza konputazionalarekin dute zerikusia.
Orain posible da gaueko modua angelu ultra zabaleko kamerarekin erabiltzea. Argazkiek zarata gehiegi izan ohi duten arren, askoz hobe da modu hau edukitzea. Apple ProRAW formatua ere erabili ahal izango da, eguneratze baten bidez eskuragarri dagoenean, iPhone 12 Pro estandarrean eta Max-en.
Baina iPhone 12 Pro-n hobekuntza gehienak ikusi dira, iPhone 11 Pro-rekin alderatuta, kolorearen tratamenduan. Bere garrantzia duen zerbait.