Espainiako enpresek gehien eskatzen dituzten profilen artean, profil digitalak daude. Hala erakusten du Telefónica Fundazioaren Enplegu Mapak. Mapa hori Big Datan eta Adimen Artifizialean oinarritutako tresna da, Infojobs, Tecnoempleo eta Ticjob atarietan azken hiru hilabeteetan argitaratutako lan-eskaintzak aztertzen dituena, Espainiako lurraldean eta probintzietan gehien eskatzen diren profilak eta gaitasun digitalak bisualki eta interaktiboki erakusteko.
Espainiako enpresek gehien eskatzen dituzten profil digitalak
Martxoan argitaratutako azken datuetan, Enplegu Mapak guztira 87.391 lan-eskaintza erregistratu zituen Espainian lanbide digitaletarako.
Gehien eskatutako bost profilak honako izan dira:
Eskaerarik handiena duten gaitasun digitalak
Enplegu-mapak lurralde nazionalean gehien eskatzen diren gaitasun digitalak erregistratu eta aztertzen ditu. Azken hiru hilabeteetan, Java izan da gehien eskatutakoa, argitaratutako ia 11.600 eskaintzetan presente.
Trebetasun horren atzetik dator Cloud Computing, 6.800 lanpostu huts baino gehiagotan eskatzen dena; hirugarren tokian, JavaScript 6.800 eskaintza baino gehiagotan eta GIT, 5.000 baino gehiagotan presente.
Madril, Katalunia eta Andaluzia, profesional digitalak gehien eskatzen dituzten CCAAk.
Enplegu Mapari esker azken hiru hilabeteetan jasotako datuen arabera, Madril kokatzen da profesional digitalentzako lan eskaintza gehien dituen autonomia erkidegoan, 22.197 guztira.
Ondoren, Katalunia dago 14.118rekin, 12.400 baino gehiago Bartzelonako probintziari dagozkionak, eta Andaluzia, aurreko hiruhilekoarekin alderatuta postu bat igotzen baita, 4.285 lan eskaintzarekin. Sailkapen nazionalari jarraipena ematen dio Valentziak, 4.117rekin; Euskadi, 2.984rekin; eta Galiziak 1.296 plazarekin.
Telefónica Fundazioa, inklusio digitalaren sustatzailea
Jende justuago baten parte aktibo izan nahi dugu, non pertsonek beren potentzial osoa garatu ahal izateko, digitalaren indar eraldatzailea erabiliz, aurrerapen sozial handiagoa lortzeko.
Hori dela eta, Fundación Telefónican, gaitasun digitalen garapena sustatzen dugu pertsonen bizitza aldatzen duten irtenbide berritzaileen bidez, haien enplegagarritasuna hobetzeko, hezkuntza-arraila murrizteko eta ahultasun sozial eta digital berriari aurre egiteko. Ikusi gure doako prestakuntza-eskaintzak!
Gure eginkizuna
Pertsonen bizitza aldatzen laguntzen dugu enplegagarritasuna hobetzeko, hezkuntza-arraila murrizteko eta ahultasun sozial eta digital berriari aurre egiteko.
Fundación Telefónica-n gizarte digital ireki, konektatu eta humanista batean sinesten dugu, non aurrerapena denona den eta denona den, zeinean denok dugun potentziala eta gure hondar alea ematen digun. Eta teknologian sinesten dugu gehitzeko, hazteko eta hobetzeko baliabide gisa, zeinaren bidez gaitasunak eta aukerak zabaltzeko eta desberdintasunekin hausteko.
Aurrerapenean eta gizartearen eraldaketan sinesten dugu, mugarik, hutsunerik edo ahultasunik gabeko etorkizunean, eta horregatik uste dugu digitalizazioa funtsezko tresna dela etorkizun horretara elkarrekin aurrera egiteko, integraziorako eta gizarte bilakaerarako bitartekoa. Mundu digital hau ulertzea ahulagoak izan daitezkeenengana ere hurbiltzen ari da, ez bakarrik arlo sozialean, baita teknologikoan ere.
Gizarte digital ireki, konektatu, inklusibo eta humanista batean sinesten dugu
41 herrialdetan jarduten dugu bokazio eraldatzailearekin, pertsona bakoitzaren beharrak asetzen eta komunitate bakoitzaren garapen ekonomiko, sozial eta kulturalean lagunduz.
Telefónica Fundazioak gizarte osoaren garapen digital inklusiboa sustatzeko eta pertsonei beren potentzial osoa askatzeko beharrezko gaitasun digitalak hornitzeko lan egiten du. Irtenbide berritzaileen bidez, Fundación Telefónicak hiru gizarte-erronka handiei erantzuteko lan egiten du: enplegagarritasuna, hezkuntza eta ahultasun soziala eta digitala, Garapen Iraunkorreko Helburuen (GEH) esparruan. Hala, 2022an zehar, 24,2 milioi pertsonako aztarna soziala lortu du.
Telefónica Fundazioak gizarte osoaren garapen digital inklusiboa sustatzeko eta pertsonei beren potentzial osoa askatzeko beharrezko gaitasun digitalak hornitzeko lan egiten du. Irtenbide berritzaileen bidez, Fundación Telefónicak hiru gizarte-erronka handiei erantzuteko lan egiten du: enplegagarritasuna, hezkuntza eta ahultasun soziala eta digitala, Garapen Iraunkorreko Helburuen (GEH) esparruan. Hala, 2022an zehar, 24,2 milioi pertsonako aztarna soziala lortu du.