Asko dira egitura mota honetan aurreikusten ziren abantailez jabetzen hasiak diren erakundeak. Hala, garatu dituzten barne-azpiegiturei esker, Google, Amazon eta Facebook-ek datu-lakuen abantailak eta bizkortasuna aprobetxatu ditzakete. Enpresa horietako bakoitzean, beren datu-lakuek balio-kate bat sortu dute, negozio-balio mota berriak azaleratzea ahalbidetu duena:
Datu-lakuek merkatariek iturri anitzetako datu gordinak, erregistro-fitxategiak, lineako audio- eta bideo-kontsumoa, testu-fitxategiak eta sare sozialetako edukia barne, datu gordinak lortzeko aukera eman diezaiekete, denbora errealean kontsumitzaileen jokabideak identifikatzeko eta ekintzak salmenta bihurtzeko. Bezeroen 360 graduko profilak sortzeko gaitasun horri esker, merkatariek haiekin hobeto interakzionatu eta eskaintza pertsonalizatuak berehala erakusteko gai dira negozioa mantentzeko edo salmenta berriak sortzeko.
Zure egungo egoera edozein dela ere, etorkizunera begiratzeko garaia da. Enpresen datu-konektibitaterako bidaia egiten ari gara. Negozioak digitalizatuagoak diren heinean, datuetarako sarbidea lehentasun kritikoa izango da, garapen eta hedapen abiadura bezala. Data lakea behar horiei erantzuteko aukera emango digun ametsa da. Datu-lakuen merkatu globalaren balioa 7.900 mila milioi dolarrekoa izan zen 2019an eta % 20.6ko CAGRan hazten jarraitzea espero da, 2024rako 20.100 mila milioi dolarreko balioa lortzeko.