Argitalpen eta inbertsioari buruzko mahai-inguruak eman zuen aipagarrietako bat Julia Kenny, Thunderful Games-ekoa; Focus Entertainment-eko Yves Le Yaouanq, Fellow Traveler-eko Christopher Wulf; eta Raw Fury taldeko Johan Toresson. Hitzaldian, denak saiatu ziren bitartekoaren mugak aztertzen dituzten jokoak argitaratzeko interesa duten enpresei buruzko beste ikuspegi bat eskaintzen, baina negozioaren alderdia ahaztu gabe: "Argitaratzaileek ikuspegi sortzaileei ematen diete lehentasuna. Era berean, une bakoitzean merkaturako garrantzitsuak diren produktuak bilatzen ditugu eta arrisku neurrizko aurrekontuarekin".
Azkenik, Mauricio Garcíak, The Game Kitchen-ko zuzendari nagusiak, bere estudioak All On Board!-ekin egin duen azken Kickstarter kanpainaren errepasoa egin zuen, mahai-jokoak errealitate birtualean jolasteko lankidetza-plataforma. Finantzaketa-metodoa ez da ausaz aukeratu: "Kickstarter-en abiaraztea erabaki genuen, balizko lehiakideak gogaitzeko".
Bilbao International Games Conference-k modu egokian itxi zuen lehen edizioa, non publiko profesionalarenganako txanda sendotu baitzuen, garatzaileek, argitaletxeek eta inbertitzaileek parte hartu zuten hitzaldi eta aurkezpenetan oinarritutako programa batekin, eta non 700 ekitaldi baino gehiago egin ziren.
Fun and Serious Game Festival jaialdia
Fun and Serious Game Festival Bilbao International Games Conference (BIG Conf) bilakatu da. Bilbao International Games Conference (BIG Conf) jaialdiaren sortzaile Alfonso Gómezek ziurtatu duenez, "historiako hamarkada batean baino gehiagotan, gure ekitaldia hazi ez ezik, bere izaera asko aldatu egin da". Erakundetik marka aldaketa honekin urteak daramatzaten izpiritua islatu nahi izan dute, "komunikaziorako eta nazioarteko trukerako espazioa, industria egiten duena eta aberastasuna eta enplegua sortzea sustatzen duena; eta, era berean, industria horretan beti berrikuntza eta sormen industrien aldeko apustua egiten duen Bilboko hiriak industria horretan izan nahi duen papera azpimarratu”.
Ez alferrik, Gómezek ziurtatu zuen 2019. urtearen amaieran, Fun and Serious Gamesen zortzigarren edizioa ospatu ostean, lehiaketa maila berri batera eramateko asmoa, bere nazio eta nazioarteko proiekzioa hobetzea lortu ahal izateko, Game Connection bezalako ekitaldiekin lehiatzeko. Hala ere, COVID-19ak plan guztiak atzeratu zituen.