gameWorld

Bideo-jokoen eragina erabiltzaileengan (II)

Bideo-jokoetan jolasten denbora asko ematea txarra da begientzat? Ez da zergatik horrela izan behar. Gaia ez da hain sinplea eta arlo honetako ikerketak oso berriak dira. Azken ikerketek diotenez, ikusmenean eragin positiboa edo negatiboa izatea baino gehiago, gehiegizko horrek eragiten duena ikusmen-pertzepzioa aldatzea da. Modu sinplean azalduta, ingurune digitalean nagusi diren seinale eta estimuluak —eta lerro bertikalak eta horizontalak eta angelu zuzenak gertatzen direnak— lehenago eta hobeto antzemateko egokituta dago, mundu errealean ez bezala, zeinetan estimatzen den horien eta zeiharkako lerroen arteko oreka, eta horrek, aldi berean, angeluen erregistro handiagoa dakar. Horrez gain, badirudi giza begia modu batetik bestera azkar berritzeko eta jauzi egiteko gai dela mundu errealera itzultzen denean.

Ikusmenaren salbamendurako bideo-jokoak

Egia esan, arlo honetan ikerketak hasita dauden arren, gero eta gehiago hartzen da kontuan bideo-jokoak ikusmen-arazoak tratatzeko terapia gisa erabiltzea, hau da, ikusmen osasuntsua duten pertsonen trebetasunak trebatzetik oso bestelakoa dena. Ildo horretan, Berkeleyko Kaliforniako Unibertsitateko ikertzaileek 2011n egindako ikerketa aitzindari batek ikusi zuen bideo-jokoekin egindako tratamenduak anbliopia edo begi alferra duten pertsonen ikusmena hobetzen zuela, baita paziente helduetan ere, bideo-jokoen jolasaren 40 orduren buruan hobekuntza nabarmena izan baitzuten.
Era berean, Rochester-eko Unibertsitateko ikertzaileek egindako ikerketa batek ikusi zuen ekintza-bideo-jokoen terapiak nabarmen handitzen zuela, ia berehala eta ondorio iraunkorrekin, ikusmen baxua duten haurren ikusmen periferikoa. Emaitza batzuek aukera handia dute jokoa ingurune birtualetan aplikatzeko, begietako hainbat arazoren tratamendu gisa.

Multimedia

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".

Ikaskuntza-emaitzak egiaztatzea blockchain teknologia disruptiboaren bidez

blockchainandramari
Berri gehiago

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.