2012an sortua eta Getxon egoitza, BcomeDigital marketin digitalean eta analitikan duen espezialitateagatik nabarmentzen da. Euskal enpresen eta entitateen eraldaketa digitala bultzatzen duten eta haien benetako beharretara egokitzen diren soluzio pertsonalizatuak eskaintzen ditu.
Urte hauetan, hainbat erakunderekin elkarlanean aritu dira sareko presentzia optimizatzeko eta errendimendu digitala hobetzeko.
Enpresa honek bere metodologia du eta espezializazioa defendatzen du. Euskal enpresa-ehunaren izaeraz jabetuta, haien proiektuak erakunde bakoitzeko pertsona nagusiei edo erabiltzaile nagusiei ezagutzaren transferentziarekin amaitzen dira, eta horrek enpresek autonomiaz aurrera egin dezaketela bermatzen du.
Bere negozio-lerroetako bat txikizkako sektoreari ematen dion prestakuntza eta aholkularitza digitala da, Bilboko Merkataritza Ganbera, Bizkaiko Foru Aldundia eta Toki Garapeneko Arloak bezalako entitateekin epe luzerako proiektuak garatuz.
BcomeDigital: Maitane Delgadok, Iván Jaspek eta Beatriz López-ek beharrizana identifikatu eta erabakitzen dute enpresei eraldaketa digitaleko prozesuan gida praktiko gisa balioko dien liburu bat idaztea.
Liburu honek baliabide praktiko eta eskuragarria izan nahi du, batez ere enpresei aro digitalaren erronkei aurre egiteko ahalmena ematen diena. Edozein enpresarentzat zeharkako alderdiak jorratzen ditu, hala nola, datuen analisia, kanpaina digitalen optimizazioa edo tresna teknologikoen integrazioa.