Laster, Sony-k VTuber-en (YouTube-ko -eta batzuetan Twitch-eko- ospetxu birtualen) ospearen gorakada eta errealitate birtualera erabat dedikatuta dagoen bizitzarako trantsizio geldoa baina etengabea aprobetxatu nahi ditu. Konpainiak mugimenduak harrapatzeko sistema berri eta nahiko merke bat aurkeztuko du, gorputzari loturiko sei sentsoreetan eta jarraipenaren datu guztiak jasotzen dituen telefono mugikor batean oinarritzen dena.
Filmetan, telebistan eta bideojokoetan agertzen ziren ordenagailuz sortutako pertsonaiak eskuz animatzen ziren garai batean; prozesu garestia eta denbora asko hartzen duena da hori, eta giza pertsonaia baten mugimenduak ez-errealistak izatea eragin dezake (hori, zuzen esateko, ez da beti helburua). Mugimendu-harrapaketak arazo hori konpontzen lagundu zuen, giza interpreteen mugimendu ñabartuak harrapatuz eta haien mugimenduak pertsonaia birtualetara itzuliz, baita aurpegiko adierazpenak eta begien mugimenduak ere. Orain, badirudi zuzenean egiteko pausoak ematen ari garela.
She-Hulk bezalako efektu bisualetarako mugimenduak harrapatzeko duen ikuspegiak ekipamendu garesti asko, aktoreen buruei atxikitako kamerak eta sentsorez betetako estudio erraldoi eta sarritan, gorputz osoko antzezpena zehaztasunez harrapatzeko. Beste era batera esanda, VTubers gehienek sarbiderik ez duten aurrekontua.
Irtenbide merkeagoak daude, hala nola, softwarean oinarritutako mugimenduen jarraitzaileak, baina askotan zehaztasun arazoak dituzte. Errealitate birtualeko sistemek, HTC Vive bezalakoek, gorputz osoko jarraipen-soluzio sendoak eskaintzen dituzte jarraitzaile eramangarrien eta inguruko oinarrizko estazioen bidez, baina hardware horren prezioa azkar igotzen ari da berriro. Eta SlimeVR bezalako soluzioek gorputz anitzeko jarraipena eskaintzen duten arren, ehunka dolarren truke, crowdfunded produktua da, eta horrek askotan erronkak suposatzen ditu zerbait gaizki doanean.
Sony-ren mocopi-a ez dator elektronikan bezain ezaguna den enpresa batetik; haririk gabeko jarraipena egiteko sei sentsore arin ere eskaintzen ditu (Appleren AirTag-ak gogorarazten dituztenak) orkatiletan, eskumuturretan, bizkarrean eta buruan. Pakete osoak 49.500 yen balio du, edo $ 360 inguru. Garestia, baina estudio bat edo Vive bat baino askoz merkeagoa. Sentsoreak Velcro uhalekin (eta bizkarraldeko beheko sentsorearen klipa galtzei atxikitzeko) atxikitzen badira ere, mocopi sistemak ez dirudi oharkabea, errendimendu-harrapaketa guztiak telefono mugikor batean exekutatzen den aplikazio mugikor batek kudeatzen baitu.
Konfigurazioa erraza dirudi, eta aplikazioak pertsonaia birtual bati aplikatutako erabiltzailearen harrapatutako mugimenduen zuzeneko aurrebista eskaintzen du. Mocopi sistema denbora errealeko irtenbide gisa erabil daiteke VTuber pertsonaia bat edo VRChat bezalako aplikazioetan bizitzeko, baina abenduaren 15ean kaleratuko den SDK baten bidez, jasotako errendimendu-datuak ere inporta daitezke 3D animazio programetara pertsonaia errealagoak sortzeko.
Mocopi-k Hollywoodek oinarritzen duen hardwarearen zehaztasun-maila bera emango ez duen arren, mugimenduak harrapatzeko irtenbide merkeagoa izan liteke aurrekontu mugatuak dituzten zinemagile edo joko-garatzaileentzat. Aurre-eskaerak abenduaren erdialdean noizbait eskuragarri egongo direla espero da, sistema hilabete bat beranduago 2023ko urtarrilean bidaltzeko; hala ere, Sony hasiera batean Japoniako merkatuan bakarrik jartzen ari da Mocopi eskuragarri, eta ez dago geroago beste merkatu batzuetan eskuragarri egongo den ala ez jakiteko aukerarik.