Sariak
Lau irabazleek Blockchain teknologiaren harreran egindako ekarpena aitortzen duen saria jasoko dute, baita sare sozialetan eta Alastriako kanal ofizialetan eta El Economistaren hedabideen oihartzunaren sustapena ere.
Faseak
Ebaluazioa
Eskaerak aurkezteko epea amaitu ondoren, ebaluazio prozesu zehatz bat egingo da kategoria bakoitzeko hiru eskaera finalista hautatzeko. Blockchain teknologian, negozioan, jasangarritasunean eta eraldaketa digitalean adituek osatutako epaimahai batek aukeratuko du kategoria bakoitzeko irabazlea. Alastriako elkargokideen botoa kontuan hartuko da.
Saria
Sari banaketa 2023ko ekainaren 20an, asteartean, egingo da, eta lau kategoria bakoitzeko proiektu irabazleak zeintzuk diren jakinaraziko dira.
Zer da Alastria?
Alastria irabazi asmorik gabeko elkartea da; bere eginkizuna banatuta dauden kontabilitate erregistroen teknologiak sustatzea eta ezagutzera ematea da. Interes komunen batura da teknologia horien erabilera sustatzea, negozio eredu berriak eta eragin soziala sortzea. 2017ko urrian sortu zen eta Alastriaren ezaugarria da, zabaltzen eta sustatzen duen teknologiari leiala denez, deszentralizatuta dagoela. Beraz, ia Espainia osoan daude, baina baita Europan ere. Oso irmoki nazioarteko mailan lan egiten dute, hau da, Europako esparru juridikoan, eta esparru horren barruan hiru ardatzetan aurrera egiten dute, ardatz juridikoa, ardatz teknologikoa eta berrikuntza edo antolaketa aldatzeko ardatza, teknologia honekin negozio berriak sortzen sustatzeko.
Alastriaren helburuak
Hiru helburu estrategiko dituzte. Lehena teknologiaren inguruko ikerketa eta garapena modu berritzailean sustatzea edo bultzatzea izango litzateke. Blockchain-agnostikoak direla esaten dute eta horrek esan nahi du beti aztertzen ari direla zein den teknologiaren egoera, zer sare mota dituen, eta blockchain informazioaren transmisiorako teknologia hori modu ordenatuan indartzea dela. Dagoeneko badakite zertarako erabiliko den, kontratu adimendunak deitzen dituztenean itzultzen dituzten negozio harremanei esker, baina garrantzitsuena da bazkide bakoitza transmisio sare horretara nodoen bidez konektatuta egotea. Komunikazio sare bat egiten dute.
Bestea negozioaren helburua da. Informazioa eta balioa helarazteko modua aldatzen ari dela jakitea, zer negozio berriak edo zer hobekuntza egin dezaketen enpresarekin edo hornitzaile guztiekin, bezero guztiekin... Eta beste modu batera egin. Eta hortxe ari dira berrikuntza eta talentua aztertzen, asko bultzatzen dutelako teknologia berri honen zabalkundea eta ezagutza, baina ez maila teknologikoan bakarrik, baita maila ekonomikoan, legezko mailan, laguntza ematen duen beste edozein lanbideren mailan ere.