Ideia, Space X-etik zetorrena, aske geratu zen edonork garatu zezan —SpaceX% 100 sartuta dago gaur egun espazioko turismoan—, eta, ordutik, askok Hyperlopp motako tren futuristaren zenbait proiektu egin dituzte.
Unicheko Unibertsitatean bidaiariak eskala errealean probatzeko dagoen tartea 24 metroko hormigoizko huts-hodia da, 4 metroko diametrokoa, bidaiarien kapsularen mugimendua aztertzeko. Nasa eta 5 bidaiarirentzako tokia dute. Lehen bidaia uztailaren 10ean egin zen.
Hyperlopp-ek Europan egindako probek arrakasta handia izan dute
Autobild-ek jasotzen duen bezala, probak arrakastatsuak izan dira, eta garraiobideak dagoeneko baditu TUV bidaiarien garraiorako ziurtagiri ofizialak. Hemendik aurrera, taldeak arazo teknikoak aztertuko ditu, hala nola lebitazioa —kontrako indar magnetikoaren bidez gertatzen dena edo imanak aldaratzean— edo kapsularen hutseko portaera.
"Hyperloop segmentu guztiz funtzionala denez, gure sistemak propultsioa, lebitazio-sistema teknikoa eta kapsulak hutsean duen portaera eta segurtasun-faktoreak berariaz ikertzeko aukera ematen digu", dio Seminok, proiektuburuak.
Hyperloop-en lebitazio magnetikoak eta hutsarteak erresistentzia aerodinamikorik edo errailekiko marruskadurarik ez izatea lortzen dute, eta, horri esker, abiadura hain handiak lor daitezke, 800 kilometro orduko abiadura, hain zuzen, eta garraioaren industria iraultzeko asmoz iristen da.