Giantsek, Espainiako esports klub arrakastatsuenak, eta FITCHINek, zaleak elkarrizketaren erdigunean jartzen dituen web3 plataformak, esports taldeen eta haien komunitateen arteko harremana sakonduz, jokoen komunitatea sustatzeko aliantza iragarri dute. Akordio horrekin, FITCHIN-ek bere posizionamendu-estrategian urrats sendo bat egiten jarraitzen du, Europako bideo-joko lehiakorren eszenako klub ezagunenetako batekin lankidetzan. Hitzarmena epe luzekoa da, gutxienez bi urteko luzapena duena, 2024ra arte.
Giants eta FITCHIN elkartu egin dira zaleekin lotura sendotzeko. Klubak 30 milioi erabiltzaile baino gehiagoren irismena du bere plataformetan eta bere jokalari eta sortzaileenetan, eta hazten jarraitzen du nazioartean. Zentzu horretan, Valorant munduko txapelketan duen presentzia baieztatu berri da. Era berean, Giants liderra da, zazpi liga irabazita, mundu osoan 150 milioi jokalari baino gehiago dituen League of Legends bideo-jokoaren nazio-mailako tituluen zerrendan; eta borroka-jokoetako borrokalari espainiar onenak ditu.
FITCHIN esports-industriara modu berritzaile batean heltzen da, joko-komunitate globalak konektatzeko modua aldatu eta hobetu nahian. Plataforma gamifikatu honi esker, erabiltzaileei euren talde gogokoeneko kide izan, ekitaldietan parte hartu, sarietarako sailkatu, eduki esklusiboetan sartzeko eta esperientzia paregabeen parte izan daitezke, lortutako mugarriengatik sariak irabazten dituzten bitartean. Gainera, klubak hartutako erabakietan parte hartzeko aukera emango du.
Giantsen zaleen abantaila horiek guztiak datozen asteetan egongo dira eskuragarri. Komunitateari entretenimendu forma berriak emango dizkion aliantza honetatik datozen iragarpen askoren lehena da.
FITCHINek Europako kirol-klub batekin duen lehen akordioa da, Leviatán, Furious Gaming eta KRÜ bezalako enpresekin berriki iragarritakoen ostean, Sergio 'Kun' Agüero futbolariarena, hau ere FITCHIN-en enbaxadore dena. Talde hauek erreferenteak dira Latinoamerikako esports eszenan. FITCHINek klubei web3 modu seguru eta gidatuan sartzeko aukera eskaintzen die, baita negozio-lerro berriak aztertzeko aukera ere, zaleekin aipatutako lotura sendotu eta indartzeko asmoz.
José Ramón Díaz-ek, Giants-eko zuzendari nagusiak, honakoa nabarmendu du: “Komunitateak Giants-engandik gertuago egon ahal izango du FITCHIN txapelketa plataformari eta horrek dakartzan abantaila guztiei esker. Aliantza honek beste entretenimendu bide bat zabaltzen du gure zaleentzat, gure lehentasuna baita, eta gure klubarekin lotzen dituen lotura sendotzen du”.
Bestalde, Santiago Portela FITCHIN-eko zuzendari nagusiak honakoa adierazi du: “Helburu bera partekatzen dugu esports zaleak eta jokalariak proiektuaren erdigunean jartzeko. Oso harro gaude Giantsen komunitatearentzat ukigarria den zerbait bihurtu ahal izateaz".